Lifestyle

Rossmann díjeső az Év Kereskedője és a Fenntarthatóság Szimbóluma versenyen

A Rossmann lett az Év Drogéria Üzletlánca az Év Kereskedője versenyen, de a Respray projekttel a Fenntarthatóság Szimbóluma, budapesti Árkád üzletükkel pedig az Év Drogéria Üzlete címet is elnyerték. A díjakat az FMCG szakma legnagyobb konferenciáján, az ötnapos Business Days-en adták át, Tapolcán.

A Fenntarthatóság szimbóluma

Video Horányi Juli, Tóth Vera, Mihályfi Luca: Tényleg nehezebb nőként a zeneiparban?

A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat és üzletláncokat, valamint ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.

A Fenntarthatóság szimbóluma versenyen olyan cégek és projektek részesülnek elismerésben, amelyek hozzájárulnak a karbonlábnyom csökkentéséhez, a klímaváltozás elleni küzdelem támogatásához, a körforgásos gazdaság szereplőinek nagyobb számához, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez, és a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez, beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését. Az elismerést idén az a 14 pályázat kapta meg, amely elérte a maximális pontszám 70%-át, köztük „Technológiai Megoldás, Folyamat” kategóriában a Rossmann a Respray újratölthető aeroszolos dezodor megoldásával.

Az év kereskedője - Femcafe

„Év kereskedője 2024”

A Trade magazin a fenntarthatóság mellett minden évben díjazza a kereskedők eredményes munkáját is, legyen szó csak egy értékesítési pontról, vagyis egy üzletről, vagy akár több üzletből álló üzletláncról. A minden év tavaszán kiírt verseny idén új névvel, egyszerűbb megjelenéssel és formában került meghirdetésre. Az „Év kereskedője 2024” versenyre a korábbi évekhez hasonlóan, kizárólag elektronikusan benyújtott pályázatokkal lehetett jelentkezni, de sokkal több kategóriában, hogy tovább bővülhessen a résztvevők köre.

Az Év Kereskedője versenyen olyan üzletek indultak, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, nevezhettek tulajdonosok vagy bérlők, építészek, dizájnerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan. Idén folytatódott az üzletláncok megmérettetése is, azonos kategóriákban, piaci eredmények, sikerek, fejlesztési célok és komplex működési értékelések alapján.

Közel negyven pályázatot bírált el a neves szakmai zsűri, de volt lehetőségük a vásárlóknak is kiemelni kedvencüket egy-egy közönségdíjjal, mint a pályázó helyek, mind a láncok körében. Az eredményhirdetésre 2024. szeptember 26-án, a konferencia gálavacsoráján került sor.

Összesen 22 pályázat kapott elismerést, köztük „Értékesítési Pontok” főkategóriában a Rossmann budapesti Árkád üzlete lett Az Év Drogéria Üzlete, „Üzletláncok”

Lead fotó: Pexels /DS stories/

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
A nyugdíjasok sok kedvezményt válthatnak be Magyarországon, de a többségük nem is tud róla.
Sztárok
A palota falai között mindig is történtek furcsa dolgok, de amikor Meghan Markle megérkezett, a feszültség szinte tapinthatóvá vált. Most Harry volt testőre mesélt arról, miért szorult ökölbe sokak...
Lifestyle
Az ajándékozás legnehezebb része mindig az, hogy eltaláljuk: minek örülne igazán a másik. Tavaly zoknit adtál? Kicsinek bizonyult. Vagy bögrét? Abból már tele a konyhaszekrény. Idén engedd el a...
Sztárok
A világklasszis portugál labdarúgó nemrégiben menyasszonyával, Georgina Rodríguezzel és két kislányával együtt indult felhőtlen hangulatú tengerparti nyaralásra.
Sztárok
Harry és Meghan jó pár éve nem karácsonyozik már a brit királyi családdal, ám ez nem azt jelenti, hogy a régi windsori hagyományok közül egyet se követnének.
Lifestyle
A modern hagyomány szerint december 5. éjjelén - illetve a következő nap hajnalán - a Mikulás meglátogatja a gyermekeket, s ha az elmúlt esztendőben jól viselkedtek, ajándékokat ad nekik. Nos, az...