Lifestyle

A világ 10 legértékesebb márkája

A luxus termékeket forgalmazó márkák hatalmas bevételre tesznek szert, így az ilyen márkák értéke elképesztően magas. Íme a 2013-as év 10 legértékesebb márkája!

1. Louis Vuitton - a márka becsült értéke: 23,58 milliárd dollár

Nem meglepő, hogy 2013 legértékesebb márkája a Louis Vuitton. A hatalmas összeg annak köszönhető, hogy majdnem 500 Louis Vuitton üzlet van világszerte, több mint 60 országban. A márka egyedi táskáit az teszi különlegessé, hogy minden egyes darabot kézzel készítenek.

2. Gucci - a márka becsült értéke: 9,45 milliárd dollár

Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el

A Gucci a világ egyik legjobb olasz divatmárkája. A majdnem 10 milliárdot érő márkának 450 üzlete található meg világszerte.

3. Rolex - a márka becsült értéke: 7,9 milliárd dollár

A Rolex az egyik leghíresebb óramárka a világon. A luxus órák nem csak minőségükben, de külsejükben is tökéletesek!

Fotó: flickr.com

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
A nyugdíjasok sok kedvezményt válthatnak be Magyarországon, de a többségük nem is tud róla.
Sztárok
A palota falai között mindig is történtek furcsa dolgok, de amikor Meghan Markle megérkezett, a feszültség szinte tapinthatóvá vált. Most Harry volt testőre mesélt arról, miért szorult ökölbe sokak...
Lifestyle
Az ajándékozás legnehezebb része mindig az, hogy eltaláljuk: minek örülne igazán a másik. Tavaly zoknit adtál? Kicsinek bizonyult. Vagy bögrét? Abból már tele a konyhaszekrény. Idén engedd el a...
Sztárok
A világklasszis portugál labdarúgó nemrégiben menyasszonyával, Georgina Rodríguezzel és két kislányával együtt indult felhőtlen hangulatú tengerparti nyaralásra.
Sztárok
Harry és Meghan jó pár éve nem karácsonyozik már a brit királyi családdal, ám ez nem azt jelenti, hogy a régi windsori hagyományok közül egyet se követnének.
Lifestyle
A modern hagyomány szerint december 5. éjjelén - illetve a következő nap hajnalán - a Mikulás meglátogatja a gyermekeket, s ha az elmúlt esztendőben jól viselkedtek, ajándékokat ad nekik. Nos, az...