Tóth Andi új szerepben mutatja meg magát: "Minden stílusom én voltam, és most is az vagyok”

A Notino új magyarországi nagyköveteként Tóth Andi csatlakozik a márkához egy olyan együttműködés keretében, amely a szépség és az önkifejezés személyes megélésére helyezi a hangsúlyt. Az idén tavasszal induló kampány a saját döntéseink erejére épül, és arra bátorítja a nőket, hogy merjenek olyan utat választani, amely valóban önmagukat tükrözi, a mindennapokban éppúgy, mint a szépségápolási rutinjukban. Ez a közös értékrend képezi az együttműködés alapját Andi és a márka között.

Új márkanagykövet

A Notino májusban elindult „Make Choices That Are Truly Yours” kampányának különlegessége, hogy nem csupán látványos képekkel és videókkal szól az emberekhez, hanem valós történeteken keresztül mesél. Nagykövetként Andi olyan élethelyzeteket idéz fel, amelyekben a döntés szabadsága és az önazonosság különösen fontossá vált számára, legyen szó karrierről, megjelenésről vagy akár egy hétköznapi döntésről.

„A szépség számomra nem szabályokról szól, hanem arról, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Hiszek abban, hogy minden nő gyönyörű már akkor is, amikor ébredés után a tükörbe néz, de ugyanúgy hiszek a játékban is: a smink, a hajformázás, a kísérletezés lehetőségeiben. Nekem ez mindig önkifejezés volt. A Notino kampányában pontosan ezt szeretem: azt, hogy nem előír, hanem lehetőséget ad. Minden stílusom én voltam, és most is az vagyok” - mondta el Tóth Andi.

A kampány középpontjában a tudatos választás és az önazonos szépségápolás áll: ebben segítenek a Notino innovatív digitális eszközei, amelyek abban támogatják a vásárlókat, hogy megtalálják a számukra tökéletes termékeket és jól érezzék magukat a bőrükben. A márka folyamatosan új megoldásokat keres a szépség világában, arra biztatva a nőket, hogy kompromisszumok és külső elvárások nélkül kísérletezzenek, valamint felfedezzék, hogy mi áll hozzájuk a legközelebb. A kampány központi üzenete így a női intuíció, amelyet a modern megoldások segítenek megvalósítani, Tóth Andi pedig a márka új magyarországi nagyköveteként képviseli ezt a hitvallást.

Kattints a galériára és nézd meg a Tóth Andiról készült kampányképeket:

A Virtuális Tükör funkció segítségével digitálisan próbálhatjuk ki a sminktermékeket, a Fragrance Finder személyre szabott ajánlásokkal segít eligazodni az illatok között, míg a Discovery Box és a Gift Finder funkciókkal játékosan, de tudatosan fedezhetünk fel új kedvenceket
Kattints a további képekért!

Lead fotó: Notino

Oldalak

Video Nagy 2025-ös szerelmi horoszkóp
Lifestyle
A lábápolás messze nem csak az esztétikáról szól. A jól karbantartott lábak hozzájárulnak a mindennapi komfortérzethez, sőt az önbizalmunkhoz is. Akár egész nap talpon vagyunk, rendszeresen...
Sztárok
Egy eddig ismeretlen, szívszorító levél került elő, amelyet Károly király fogalmazott meg, méghozzá néhány hónappal Diana hercegné tragikus halálát követően.
Sztárok
Tippi Hedren a tökéletes példája annak, hogy lehet méltóságteljesen viselni az idő múlását – ezt pedig jól bizonyítják legfrissebb fotó is.
Lifestyle
A gyümölcslégy és a muslica ugyanazt a rovart jelenti, a lényeg, hogy roppant idegesítő tud lenni, ha megjelenik. Muszáj tenni ellene, különben könnyen el tudnak szaporodni.
Lifestyle
Nem minden étel való a mikróba – sőt, egyesek komoly veszélyt is jelenthetnek, ha nem megfelelően melegíted őket. Mutatjuk az öt legveszélyesebb példát, amiket jobb, ha elkerülsz.
Sztárok
A monacói királyi család nemrég újra együtt ragyogott a nyilvánosság előtt – és ezúttal a figyelem középpontjába nemcsak Charlène hercegné kifinomult stílusa került, hanem tízéves lánya, Gabriella...