Influencer szövegekből készült a Katona József Színház új munkája

Hogyan került Sydney van den Bosch vagy éppen Kajdi Csaba, alias Cyla a Katona József Színházba? Elsőre talán furcsának tűnik, de ettől szép a művészet. A teátrum társulata az ő posztjaikból (is) készített videósorozatot.

A kultúra és a social média összefonódása

A MONOLÓG a Katona József Színház és a Compact TV közös produkciója, amelyben a színház társulatának tagjai az interneten fellelt humoros, elgondolkodtató és provokatív szövegeket mondanak el egy-egy színházi monológ formájában. A kilenc részből álló sorozat epizódjaiban a közösségi média ismert szereplőinek és névtelen megszólalóinak mondatai hangzanak el.

A sorozatban Borbély Alexandra, Dankó István, Keresztes Tamás, Kovács Lehel, Ónodi Eszter, Rujder Vivien, Tasnádi Bence, Mészáros Béla és Vizi Dávid influenszerek, kommentelők vagy épp rapperek szövegeit formálják át, rajtuk keresztül mutatkozik meg napjaink valóságának egy szelete. Az egyes epizódok a közösségi média által uralt online világba nyújtanak betekintést, legyen szó hétköznapi köntösbe bújtatott reklámról, „gamernyelven” írt kommentekről, nőjogi szervezet tiltakozását kiváltó lakáshirdetésről, vagy éppen egy személyes tragédia megosztásáról - olvasható a bejelentés a Katona József Színház weboldalán, akinek a projekt során a 24.hu a médiapartnere.

Íme az első videó, ahol Ónodi Eszter, Sydney van den Bosch reklámposztjából készített monológot:

Lapozz a többi videóért!

Oldalak