Karl Lagerfeld legújabb üzleti terve

A világhírű divattervező és fényképész, aki már a H&M-el, a Swarowski-val és a Coca-Cola-val is dolgozott, sőt, saját parfümmel is rendelkezik, most egy újabb területen próbál szerencsét.

A 78 éves Karl Lagerfeld annak ellenére, hogy már rég nyugdíjba mehetett volna, még bőven nem gondol a visszavonulásra. Sőt, kreatív elméjének köszönhetően egy újabb üzleti ötlete van, melyet a japán Shu Uemura nevű kozmetikai márkával valósít meg.

A sikeres vállalattal nem most találkozott először Karl, hiszen a márka színeit használja már évek óta, mivel „semmilyen más márkának nincsenek ilyen szép színei.” Ezen kívül természetesen a termékek minőségével is teljes mértékben meg van elégedve.

A divattervező a legújabb kollekció színeinek a kiválasztásánál és a csomagolás megtervezésénél segédkezett.

A limitált számú kollekcióban 17 különböző termék található, melyeket novembertől lehet megvásárolni.

Következzen egy interjú Karl Lagerfeld-el:

Oldalak

Lifestyle
Egy kiránduló telefonált nekik, hogy egy kiscicát talált az erdőben. A macskamentő központ vezetője egy dobozban kapta meg az állatot, de nem sokkal később igencsak meglepődött.
Lifestyle
Nem tervezett esküvőt, de amikor meglátta ezt a menyasszonyi ruhát, tudta, hogy ez lesz az igazi
Lifestyle
Ezek az apró esti változtatások segítenek abban, hogy másnap reggel jól induljon a napod.