Kivételes szigorítást vezet be a YouTube, ezt sok felhasználó meg fogja érezni

Folyamatosan fejlődik a Google birtokába tartozó YouTube, és néha kivételes lépéseket is tesznek a fejlesztők.
Most is szigorításra készülnek
A 21. század elején a világháló még gyerekcipőben járt, a közösségi média fogalma alig létezett, és a videós tartalmak megosztása technikai akadályokba ütközött. Ebben a környezetben született meg a YouTube, amely nemcsak egy új platformot teremtett, hanem alapjaiban változtatta meg azt, ahogyan az emberek információt fogyasztanak, szórakoznak, tanulnak és kapcsolatot tartanak egymással.
A YouTube hivatalosan 2005. februárjában indult el, három korábbi PayPal-alkalmazott, Steve Chen, Chad Hurley és Jawed Karim ötlete alapján. Az első feltöltött videó, a „Me at the zoo” című 18 másodperces klip, amelyben Jawed Karim a San Diego-i állatkert elefántjairól beszél, mára legendává vált.
A platform célja kezdetben az volt, hogy az emberek egyszerűen és gyorsan megoszthassanak videókat egymással. A YouTube gyors növekedése felkeltette a nagy techcégek figyelmét is. 2006-ban aztán a Google 1,65 milliárd dollárért felvásárolta a YouTube-ot, ami akkoriban rekordösszegnek számított egy ilyen fiatal vállalkozásért. A felvásárlás mérföldkő volt, hiszen a Google nemcsak pénzügyi stabilitást biztosított, hanem technológiai hátteret és globális infrastruktúrát is.
A Google célja az volt, hogy a YouTube-ot a világ vezető videóplatformjává tegye, és ez sikerült is. A cég az évek során számos fejlesztést és újítást vezetett be, amelyek alapjaiban formálták át a platformot. Azonban most milyen újításra készülnek, azt a galériánkban megmutatjuk!

































