Az OTP-nél vezetsz bankszámlát? Fontos változtatást jelentett be a bank, ami minden ügyfelet érint
Fontos változtatást jelentett be az OTP Bank.
Fontos bejelentés
Nemrég érkezett a fontos bejelentés, miszerint a OTP Bank egy új ügyfélazonosító rendszert vezet be Magyarországon a bankfiókokban, melynek célja, hogy leegyszerűsítsék az ügyfélazonosítást. Elmondták, a változtatást fokozatosan vezetik be.
A bank azt közölte, ez az új rendszer sokkal egyszerűbbé teszi majd a bankfiókban történő ügyintézést, így időben is rövidebb lesz majd a folyamat, ami az ügyfelek érdekét szolgálja. Az újítás lényege, hogy csak bizonyos esetekben kéri el az okmányokat az ügyintéző, például ha 1 évnél régebben történt utoljára adategyeztetés, vagy ha hiányoznak bizonyos adatok. Ez korábban mindig úgy történt, hogy az ügyintéző automatikusan elkérte az ügyfél okmányait, majd beszkennelte azokat. Az új módszerrel erre nem lesz szükség, mert ezeket egy céges telefonon működő alkalmazás segítségével egyszerűen és gyorsan beolvassák.
Az adatok védelmével kapcsolatban elmondták, hogy ezek egy védett banki rendszerbe töltődnek be, de az ügyfél adatait az ügyintéző telefonja nem tárolja. Kolonics Ádám, a bank termékfejlesztési menedzsere azt nyilatkozta a közleményben, hogy az új megoldással az azonosítás 2-3 perccel lerövidül a korábbihoz képest.