Változik a hazai mozis popcorn, de nem úgy, ahogy gondolnád

Magyarország egyik legnagyobb mozihálózata popcorn történelmet szeretne írni, de sem az állagán, sem az ízén nem fognak változtatni.
Ettől ez még hatalmas újításnak mondható
Kevés olyan rágcsálnivaló van, amely ennyire összefonódott egy élménnyel, mint a popcorn a mozizással. Nem csupán egy egyszerű harapnivaló, hanem egyfajta szertartás, amely hozzáad a filmnézés atmoszférájához. A ropogós, vajas és sós vagy édes pattogatott kukorica képes kényeztetni az ízlelőbimbókat, és az illata odavonz minket, így muszáj belőle vásárolni!
Az Egyesült Államokban a mozi előtti árusok kezdték el eladni a pattogatott kukoricát az 1930-as években, mivel olcsó és könnyen elkészíthető volt. Bár a klasszikus sós és vajas változat a legnépszerűbb, ma már rengeteg különböző ízesítés létezik, mint például karamellás, vagy sajtos.
A popcorn eladási aránya az 1950-es években kezdett először csökkenni, ugyanis a nyugati társadalmakban a televíziókészülékek miatt egyre inkább visszaszorulóban volt a mozizás. Ezt végül a General Mills cég oldotta meg, amely 1981-ben piacra dobta a ma is jól ismert, mikrohullámú-sütőbe elhelyezhető pattogatott kukoricás tasakokat, aminek segítségével a popcorn újra folytathatta diadalútját.
A popcorn persze még mindig a mozizás elengedhetetlen nassolnivalója, és emiatt az egyik legnagyobb magyar hálózat húzott egy váratlant. A galériánkban megmutatjuk, hogy milyen újításról van szó, viszont alaposan át kell gondolnod veszel-e belőle. Arról is lerántjuk a leplet, hogy miért!


































