Forradalmi újítást vezetnek be a YouTube keresőjében, de van vele egy kis gond

Ami a YouTube-nál jó lesz a felhasználóknak, annak kevésbé fognak örülni a tartalomgyártók, mivel kevesebben kattinthatnak a videóikra a jövőben.
A sietős hétköznapokban előfordulhat, hogy sokan fogják használni az új keresési rendszert
A 21. század egyik legnagyobb hatású technológiai újítása nem egy újfajta gép vagy szoftver volt, hanem egy platform, amely lehetővé tette, hogy bárki, bárhonnan, bármikor megoszthassa a világ többi részével a gondolatait, történeteit, tehetségét vagy akár a mindennapjait videós formában. Ez lett a világ első, közösségi videómegosztós oldala, vagyis a YouTube.
A YouTube gyorsan népszerűvé vált, mivel egy olyan űrt töltött be, amelyre a digitális világ már régóta várt. A felhasználók nemcsak nézők, hanem alkotók is lettek – ez a kettős szerep pedig alapjaiban változtatta meg a médiafogyasztás dinamikáját.
Ugye a hagyományos televízióval és filmiparral szemben a YouTube lehetővé tette, hogy bárki, technikai háttér nélkül is, globális közönséget érjen el. Később megszületett a „YouTuber” fogalma, és ezzel együtt egy teljesen új iparág, amely ma már több milliárd dolláros gazdasági értéket képvisel.
Azonban most a Google olyan újítást vezet be, ami a felhasználóknak jó, de a youtubereknek már kevésbé. Miről is van szó pontosan, azt a galériánkban megmutatjuk!

































