Nem átverés, fizetni kellene innentől a posztolásért a Facebookon, az új szabály sokakat meglepett

Ilyen forradalmi átalakulást még nem vezetett be a Facebook. Sokan álhírnek tartották, de nem az.
A Meta el is kezdte tesztelni
A Facebook története egyetemi kísérletként indult, amelyből néhány év alatt globális kulturális jelenség lett.
Anno 2004. februárjában Mark Zuckerberg és társai, Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz és Chris Hughes elindították a „TheFacebook” nevű oldalt a Harvardon. Kezdetben csak az egyetemi közösség számára volt elérhető, de hamarosan más amerikai felsőoktatási intézményekre is kiterjesztették, majd nyitottak a szélesebb közönség felé.
Az oldal egyszerű funkcióval indult: lehetőséget adott arra, hogy a diákok kapcsolatba lépjenek egymással, megosszák érdeklődési köreiket, és lássák, ki kivel ismerkedik. Ez a kezdeti lépés azonban hamar túlnőtt az egyetemi kereteken, és néhány év alatt a világ egyik legnagyobb közösségi hálózatává vált.
Az addigi webes kultúra főként információkeresésről, fórumokról és e-mail kommunikációról szólt. A Facebook viszont a személyes kapcsolatokra épített, és az emberek mindennapi életének digitális lenyomatát kezdte el gyűjteni. Az üzenőfal, a profilok, a képfeltöltés és később a „like” gomb olyan eszközök voltak, amelyek alapjaiban változtatták meg, hogyan kommunikálunk, hogyan mutatjuk meg magunkat, és hogyan fogyasztunk tartalmat. A közösségi média fogalma ekkor vált igazán meghatározóvá, és a Facebook lett az etalon, amelyhez minden más platformot mértek.
Azonban most nagy átalakulás jöhet. Miben változhat meg a posztolás, azt a galériánkban megmutatjuk!
































