Lifestyle

Nem sikerül letaszítani a trónról: már 7 éve ez a világ legértékesebb élelmiszermárkája

A Nestlé immár hetedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát, annak ellenére, hogy az elmúlt év során értéke 7 százalékkal, 20,8 milliárd dollárra csökkent - áll a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó vállalat honlapján.

Változások a dobogó többi fokán

A Lay’s márka a második helyre jött föl a rangsorban a tavalyi harmadikról, miután a márkaérték 9 százalékkal, 12 milliárd dollárra emelkedett. A harmadik helyre a kínai Yili márka került, melynek értéke 6 százalékkal, 11,6 milliárd dollárra esett – írja az MTI a Brand Finance alapján.

Az amerikai Tyson 8,27 milliárd dollár márkaértékkel (-5,2 százalék) negyedik helyre lépett föl az ötödik helyről, megelőzve a francia Danone-t, amelynek az értéke 10,2 százalékkal, 8,03 milliárd dollárra csökkent.

Az amerikai Quaker (+6,5 százalék, 7,5 milliárd dollár) és a Kellogg’s (-16,3 százalék, 6,1 milliárd dollár), amelyek idén a hatodik, illetve a hetedik helyet szerezték meg a rangsorban, helyet cseréltek tavalyhoz képest.
Kattints a további képekért!

Egyetlen percig se habozz: próbáld ki mindet, a várva várt hatás nem marad majd el!

Leadfotó: 123rf

Oldalak

Video Bemutatjuk a 2024-es Inspiráló Nők Díj jelölőbizottságát
Lifestyle
Sztárok
Ismét beindultak a pletykák, hogy milyen lehet Michael Schumacher állapota, miután megjelent egy nyilvános eseményen.
Lifestyle
A téma a mobiltelefonok széleskörű elterjedése óta foglalkoztatja az emberiséget, de vajon mi a teljes igazság? Tényleg agyrákot okozhat a túlzásba vitt mobilhasználat?
Lifestyle