Negyed Misi titka

Örömmel osztjuk meg veletek egy hazai autógyártó legújabb, történelmi jelentőségű kampányának részleteit, amelyben először kapott szerepet a mesterséges intelligencia. Az izgalmas technológián túl a kampányban Csuja Imre, a Jászai Mari-díjas, érdemes és kiváló művész ismét brillírozik a Főnök úr karakterében, aki ravasz humorával és magabiztos fellépésével hívja fel a figyelmet egy jelentős használt autó beszámítási akcióra.
Sosem látott fotók Csuja Imréről!
Így fest vadászpilótaként és milliárdos üzletemberként! A Magyar Suzuki Zrt. kampánya egyik leginnovatívabb eleme a mesterséges intelligencia által alkotott képek gyűjteménye, amelyek Csuja Imre karakterének különböző elképzelt kalandjait örökítik meg. Autóversenyzőként, vadászpilótaként, de még milliárdos üzletember képében is tündököl a Főnök.
Titkos üzenet a kampányban – Te is észrevetted?
A “Lehet piros” című digitális reklámban elrejtettek egy easter egget: az említett új autó visszautalás Csuja Imre első új autójára, amely egy sportos modell volt.
Csuja Imre szemüveges lett – Kitalálod, miért?
A tévéreklám azon kevés alkotások egyike, amelyben Csuja Imre szemüveges karaktert alakít.
Negyed Misi titka
A kampány másik központi alakja a rejtélyes Negyed Misi, akinek kilétét egyelőre titok övezi, de szerepe kulcsfontosságú lesz a kampány következő szakaszaiban. Vajon mit tartogat számunkra a karakter? Ez az egyik fő ok, amiért érdemes figyelni a kampány további alakulását.
























