Lifestyle

Innovatív, kényelmes, fenntartható: újabb bankoláson túli szolgáltatást kínál a hazai pénzintézet

A több mint 70 ezer felhasználó mostantól már a BKK vonaljegyét, továbbá a 30 és 90 perces utazásra szóló jegyét is megveheti a K&H+ alkalmazásban – közölte Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja. A közlekedési mobiljegyek már eddig is népszerűek voltak az appban: összesen 130 ezer vásárlás történt. A lépés pedig fenntarthatósági szempontból is fontos, egyrészt papírmentesen lehet mobiljegyet vásárolni, másrészt a tömegközlekedés környezetkímélőbb az autózásnál.

Még egy lépés a zöldebb közlekedés felé

A fővárosi tömegközlekedésben új fejezet nyílt, a Budapesti Közlekedési Központ ugyanis bevezette a 30 és 90 perces időalapú jegyeket, amelyek eddig nem voltak a palettán. A K&H is lépett, a BKK időalapú jegyei és a sima vonaljegyek is elérhetőek már a K&H+ alkalmazásban – közölte a társaság. A lépés újabb lendületet adhat az online jegyvásárlóknak, akik eddig is jól szerepeltek.

A bank alkalmazásának jelenleg több mint 70 ezer regisztrált felhasználója van, akik eddig – 2020 ősze – óta összesen 130 ezer alkalommal vásároltak valamilyen közlekedési mobiljegyet a 90 város egyikében és a települések közötti – azaz helyközi – utazásra. Az appon keresztül történő jegyvásárlás kényelmes, gyors, hiszen nem kell sehol sorban állni a jegyért, valamint teljesen biztonságos. Az online jegy mindig ott lesz a telefonban, így nem kell egy többszöri átszállásos utazásnál a jegyekkel bajlódni, ha jön az ellenőr.

A K&H által kiemelten kezelt fenntarthatóság szempontjából is fontos, hogy online lehet közlekedési jegyet vásárolni. Egyfelől hozzájárul a papírmentesebb környezethez, másrészt a tömegközlekedés környezetterhelése eleve alacsonyabb, mint például az autózásé. „A BKK-s jegyek bevezetése jól illik a társaság eddigi innovációs fejlesztéseibe, amelyek célja, hogy a K&H+ alkalmazásban minél több, úgynevezett bankoláson túli szolgáltatás váljon elérhetővé, természetesen a bank- és a biztosító által nyújtott megoldások mellett” – mondta Árva András, a K&H lakossági szegmens marketing vezetője.

A szakember azt is elmondta, hogy az eddigiekben bevezetett, az okostelefonon is elérhető szolgáltatások, például a személyi kölcsön-igénylés, az okostelefonos fizetés, köztük az Apple Pay, a Garmin Pay és a Google Pay, a biztosításkötési lehetőség, valamint a jövőben megjelenő megoldások egy digitális ökoszisztéma alapját képezik, amely kényelmes és gyors ügyintézést, bankolást nyújt az ügyfeleknek. Emellett a K&H és az anyabank, a KBC tapasztalatai szerint ügyfeleik körében folyamatosan erősödik az érdeklődés az innovatív, digitális szolgáltatások iránt.

Ráadásul nem ez az egyetlen funkció, mellyel a Meta a közeljövőben felfrissíti a világ talán legkeresettebb csevegőappját.

Leadfotó: 123rf

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
Köztudott tény, hogy a barátok fontosak a boldogságunkhoz. A közelmúltbeli kutatások azonban azt sugallják, hogy nem kell aggódnunk akkor sem, ha éppenséggel egyetlen ember sincs, akivel...
Sztárok
Úgy néz ki, hogy Demcsák Zsuzsa is eljutott arra a pontra, hogy nem szeretné kiteregetni a magánéletét, de azért néhány titkot mégis megtudtunk a szerelméről.
Lifestyle
Talán még a párunknak sem szoktuk elmesélni, ha általában valamilyen szexuális tartalmú álmunk van, pedig lehetnek rejtett jelentései. Most megmutatjuk, hogy mit jelenthet például, ha az előző...