Az 5 leghumorosabb Sziget reklám

A héten zajló 20. Sziget Fesztivál reklámjai híresek humorukról. Most összeszedtük az elmúlt évek legmókásabb videóit!

2002 és a kistehén
A fán himbálódzó állat a 2002-es Szigetnek volt az arca. A legnagyobb sikernek örvendő reklám ez a produkció volt. Számtalan termék került a piacokra a fa tetején ülő mesefiguráról.

2008 és a "ki a király?" srác
2008-ban a Szigetet reklámozó fiúnak nem volt nehéz dolga a reklámban elhangzó szöveg memorizálásával, mivel egymás után csakis egy kérdést tett fel a nézőknek: "Ki a király?". Azért ne becsüljük alá a srácot és a reklámszakembereket sem, hiszen lehet, hogy épp emiatt lett olyan mókás a reklámfilm, hogy a Szigetre vágyók és nem vágyók között egyaránt népszerűvé vált.

2009 és a fiatalember, akinek elmentek otthonról
2009-ben a Sziget szlogenjeként elhíresült „Elmentek otthonról vagy elmentek otthonról?” rendkívül jól illik arra a férfira, aki a reklámban szerepel, hiszen tökéletesen előadja, hogy neki elmentek otthonról. A reklámfilm nem csak humoros, hanem ironikus is egyben, hiszen a Szigetet a vicces figura a „nem tetszetős” és a „zenés, táncos napközi” jelzőkkel illeti.

Oldalak

Lifestyle
Az internetes bűnözők meg tudják lovagolni a különböző csaláshullámokat, hogy be tudjanak húzni a csőbe. Még egy OTP-s bankleállásnál is fokozottan oda kell figyelnünk.
Lifestyle
A Fővárosi Állat- és Növénykert április 19. és 21. között rendezi meg a Föld Fesztivált, amelyen látványetetésekkel, állatbemutatókkal, állattréningekkel és kézművesprogramokkal várják a látogatókat...
Utazás
Három autó, egy gyalogos: meg tudod határozni az áthaladás pontos sorrendjét?