6 ok, amiért a hétvégén ki kell látogatnod a Szigetre

A Sziget Fesztivál hamarosan véget ér, azonban van még hátra két teljes napunk, amit érdemes mindenképpen kihasználnunk arra, hogy kilátogassunk. A nagyszerű koncertek mellett ugyanis számtalan kihagyhatatlan program is vár minden fesztiválozót.

Tarot Labirintus

Ezen a helyszínen egy interaktív önismereti szerepjátékban vehetünk részt, mindennap egészen este kilenc óráig. A labirintusba belépve mindenki kap egy tarot kártyát és a feladatunk, hogy a labirintusban járva a kártyán lévő szerepet megszemélyesítésével minél jobban megismerjük önmagunkat.

Luminárium

Tetszik az oldal?
Nyomj itt egy nagy
Tetszik-et és gyere
máskor is!
Alan Parkinson álmodta meg ezt a helyszínt, amelyet tulajdonképpen néhány óriási felfújt strandlabdához lehetne hasonlítani. Falai nagyon vékony fényáteresztő műanyagból készültek és a bent átélhető élmény legfontosabb hozzávalója a kívülről érkező fények.

Ennek köszönhetően ugyanis egy óriási színes labirintust kapunk végeredményként, amelyben garantáltan megismételhetetlen vizuális élményben lehet részünk. Ráadásul az éjszakai kivilágításnak köszönhetően idén már egészen hajnali egy óráig léphetünk be a Lumináriumba.

Sziget Eye

Akinek nem volt szerencséje az Erzsébet téren felülnie Európa egyik legnagyobb óriáskerekére, még pótolhatja a hétvégén. A Sziget központjában felállított kerékről beláthatjuk a Fesztiválköztársaság teljes területét, és Budapest északi területeire is csodás kilátás nyílik. Ráadásul egészen reggel 4-ig van lehetőségünk utazni rajta.

Civil Sziget

A sziget nem csak az óriási bulik színtere, hiszen az ország különböző szervezetei is igyekeznek kihasználni a lehetőséget, hogy minél több embernek mutassák be a tevékenységüket. Így a Civil Szigeten az ország fontosabb alapítványai és civil szervezetei kapnak helyet, ezért aztán például az Egy Csepp Vér Alapítvány közreműködésével ingyenes vércukor- és koleszterinszint-mérésen is részt vehetünk.

Color Party

A Sziget idei újdonsága, hogy minden nap valamilyen meglepetéssel várják a Nagyszínpad előtt bulizókat. Volt már itt lufireptetés, szélforgóparty, de az egyik leglátványosabb meglepetés szombaton este várja a bulizókat, ugyanis óriási Color Party lesz este 7 órától.

End show

Vasárnap este a szervezők egy fergeteges bulit ígérnek zárásként. Lélegzetelállító Lézer showra számíthatunk, amelyhez nem más, mint David Guetta szolgáltatja a fantasztikus zenéket. A buli fél tízkor kezdődik majd a Nagyszínpadon.

Fotó:media.lonelyplanet.com,welovebudapest.com,fesztivalok.varosom.hu

Oldalak

Lifestyle
Az internet már jó ideje velünk van, a magyar kormány azonban most megváltoztatna néhány dolgot. Meglátjuk, hogy véghez viszik-e!
Egészség
Ha még mindig nem érted el a vágyott alakot a nyárra, akkor most mutatunk egy olyan élelmiszert, melynek hihetetlen előnyei vannak, ha minden egyes nap fogyasztasz belőle egy keveset, sőt mi több,...
Sztárok
Újabb botrányos helyzetbe csöppent a 66 esztendős színész. Baldwin nem bánt kesztyűs kézzel a zaklatójával.