Ezért az 5 magyar designerért rajong most mindenki Párizsban - fotók

Március végén lezajlott az idei első Maison&Objet designvásár Párizsban, az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt 5 magyar tervező hívta fel magára a nemzetközi közönség figyelmét.

Eladások, megrendelések, potenciális együttműködések

Március végén rendezték meg Párizsban az idei első Maison&Objet designvásárt, amelyet Európa egyik legmeghatározóbb designeseményeként tartanak számon. A szakkiállításon, amelyen csaknem 2000 brand sorakozott fel, és amelyre közel 140 országból, több mint 50 ezer látogató érkezett, öt magyar formatervező mutatkozott be: Boldizar Senteski, Concrazy, ERROR N’ MORE, Meander Kerámia Manufaktúra és Oleant. Az MDDÜ egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő hazai termékek elnyerték a nemzetközi szakmai közönség tetszését, ami nem csupán leendő megrendelésekben, hanem helyszíni értékesítésben is megtestesült. A többek között belsőépítészek, galéria- és szállodatulajdonosok, valamint viszonteladókból álló szakmai közönség főleg európai országokból érkezett a designvásárra, de sokan Japánból, Kanadából, Indiából vagy akár Izraelből is elutaztak Párizsba.

„Az idei első Maison&Objet designvásáron a helyszíni eladásokkal szintet léptek a hazai tervezők, akiknek az egységes ernyőmárka alatti koordinált részvétele újabb értékesítési csatornákat nyitott meg számukra a nemzetközi piacon” – emelte ki Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezérigazgatója. Hangsúlyozta: a Budapest Select márka fő célja, hogy a tehetséges magyar tervezők egyéni márkajegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által nagyobb figyelemben részesüljenek a nemzetközi megjelenések során.

Koncepció

A magyar stand kiemelt láthatóságát elősegítette, hogy a hazai tervezők a korábbi évekhez hasonlóan ismét a trenddiktáló márkák helyszíneként ismert Signature Hall-ban kaptak helyet a kiállításon. Maga a magyar stand koncepciója is sok érdeklődőt vonzott: a márciusi Maison&Objet inspirációja a New Luxury témája volt, amelyhez „A csend az új luxus” tematikával csatlakozott a Budapest Select. A standkoncepció a pandémia utáni természetbe való visszatalálásra alapult. Különlegessége az volt, hogy a látogatók minden érzékszervére igyekezett hatni: halk zene, egyedi illatok és zöld növények biztosították a letisztult légkört, valamint a tárgyak háborítatlan felfedezését. Az MDDÜ immáron több éve biztosít bemutatkozási lehetőséget a magyar formatervezőknek a nemzetközi designszcéna előtt. 2020-ban 11, míg 2021-ben 10 magyar tervező vett részt Európa egyik legnívósabb lakberendezési szakkiállításán a Budapest Select márkán keresztül.

Ismerd meg az 5 tehetséges tervezőt, kattints a galériára!

Boldizar Senteski munkáit elsősorban tükrök, bútorok és lakáskiegészítők alkotják a Collectible Design és Functional Art jegyében. Munkái szoborszerű alkotások, melyek sokat merítenek az őt körülvevő környezetből, és annak építészetéből. A formatervező egy álló tükröt és egy patinázott acél íróasztalt mutat be, melynek különlegessége, hogy egyedi oxidált tükör asztallappal rendelkezik.
Kattints a további képekért!

Leadfotó/Fotók: HFDA

Oldalak