Ezért az 5 magyar designerért rajong most mindenki Párizsban - fotók

Március végén lezajlott az idei első Maison&Objet designvásár Párizsban, az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt 5 magyar tervező hívta fel magára a nemzetközi közönség figyelmét.

Eladások, megrendelések, potenciális együttműködések

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

Március végén rendezték meg Párizsban az idei első Maison&Objet designvásárt, amelyet Európa egyik legmeghatározóbb designeseményeként tartanak számon. A szakkiállításon, amelyen csaknem 2000 brand sorakozott fel, és amelyre közel 140 országból, több mint 50 ezer látogató érkezett, öt magyar formatervező mutatkozott be: Boldizar Senteski, Concrazy, ERROR N’ MORE, Meander Kerámia Manufaktúra és Oleant. Az MDDÜ egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő hazai termékek elnyerték a nemzetközi szakmai közönség tetszését, ami nem csupán leendő megrendelésekben, hanem helyszíni értékesítésben is megtestesült. A többek között belsőépítészek, galéria- és szállodatulajdonosok, valamint viszonteladókból álló szakmai közönség főleg európai országokból érkezett a designvásárra, de sokan Japánból, Kanadából, Indiából vagy akár Izraelből is elutaztak Párizsba.

„Az idei első Maison&Objet designvásáron a helyszíni eladásokkal szintet léptek a hazai tervezők, akiknek az egységes ernyőmárka alatti koordinált részvétele újabb értékesítési csatornákat nyitott meg számukra a nemzetközi piacon” – emelte ki Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezérigazgatója. Hangsúlyozta: a Budapest Select márka fő célja, hogy a tehetséges magyar tervezők egyéni márkajegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által nagyobb figyelemben részesüljenek a nemzetközi megjelenések során.

Koncepció

A magyar stand kiemelt láthatóságát elősegítette, hogy a hazai tervezők a korábbi évekhez hasonlóan ismét a trenddiktáló márkák helyszíneként ismert Signature Hall-ban kaptak helyet a kiállításon. Maga a magyar stand koncepciója is sok érdeklődőt vonzott: a márciusi Maison&Objet inspirációja a New Luxury témája volt, amelyhez „A csend az új luxus” tematikával csatlakozott a Budapest Select. A standkoncepció a pandémia utáni természetbe való visszatalálásra alapult. Különlegessége az volt, hogy a látogatók minden érzékszervére igyekezett hatni: halk zene, egyedi illatok és zöld növények biztosították a letisztult légkört, valamint a tárgyak háborítatlan felfedezését. Az MDDÜ immáron több éve biztosít bemutatkozási lehetőséget a magyar formatervezőknek a nemzetközi designszcéna előtt. 2020-ban 11, míg 2021-ben 10 magyar tervező vett részt Európa egyik legnívósabb lakberendezési szakkiállításán a Budapest Select márkán keresztül.

Ismerd meg az 5 tehetséges tervezőt, kattints a galériára!

Leadfotó/Fotók: HFDA

Oldalak

Lifestyle
Épp úgy indult ez a nap, mint oly sok hasonló, amelyiken esküvőt tartanak.
Egészség
A megfelelő folyadékbevitel alapvető, de nem mindegy, mit iszunk. Egyes italok – főleg az üdítők – hosszú távon komoly károkat okozhatnak.
Lifestyle
Új perspektívát adhat a Halaknak egy meglepő felismerés. Napi horoszkóp.
Lifestyle
A Szűz előre tudni fogja, mikor és hogyan csináljon pénzt. Heti horoszkóp.
Sztárok
Évek óta keringenek pletykák arról, hogy Vilmos herceg és Katalin házassága mögött jóval szigorúbb megállapodás áll, mint azt bárki gondolná. Most pedig ismét előkerült két különös pont, amelyekhez...
Sztárok
Michelle Pfeiffer neve évtizedeken át egyet jelentett a szépséggel, a tehetséggel és a filmsztárok valódi aranykorával. Ma pedig, 67 évesen is olyan kisugárzása van, amelyet egyszerűen nem lehet...