Nem aratott sikert a Google legújabb frissítése, tombolnak a felhasználók
A keresőcég ezúttal csúnyán mellényúlt.
Visszavonták az újítást
Nagyjából egy héttel ezelőtt fontos frissítést jelentett be a Google: látványosan átalakította asztali böngészős keresője megjelenését, ám a döntés olyan mértékű dühöt és elégedetlenséget váltott ki a felhasználókból, hogy a népszerű keresőcég - meglepő módon - szinte azonnal vissza is vonta az újítást. De miről is van szó? Eddig a találatoknál az oldal címét, az URL-címet, továbbá egy rövidebb leírást láthattunk, a hirdetések pedig kivételt képeztek, ezeknél egyébként egyértelműen feltüntették, hogy reklámról van szó. Az új megjelenítés ebben hozott változást, ugyanis a különböző weboldalak ikonjai ("faviconok") is felbukkantak a listázott honlapok mellett, s így vizuálisan jobban elkülönültek egymástól a találatok. A reklámok mellé egy "Ad" (hirdetés) nevű gomb került, melyet a felhasználók könnyűszerrel nézhettek faviconnak.