Fashion&Beauty

Válogass a kirakatban

A CeBiten bemutatott Interactive Window Shopping projekt jóvoltából már be se kell tenni a lábunkat az üzletbe, ha vásárolni akarunk.

 
A technika lényege, hogy a kirakatban, vagy az utcán elhelyezett monitor segítségével nézelődhessünk az adott bolt termékei közt. Ezt a négy infrakamera rendszere teszi lehetővé, ami érzékeli a vásárló mozdulatait, és parancsokká alakítja azokat.
 
 
A vásárlónak kb. 1 méterre kell állnia a kijelzőtől, és egyszerű kézmozdulatokkal navigálhat a termékek, szolgáltatások között. Így a nézelődéshez nem kell bemenni az üzletbe, és ami igazán jó ebben, hogy hozzányúlni sem kell semmihez.  Ezt a fejlesztők külön ki is hangsúlyozzák, hogy ez a módja a vásárlásnak milyen tiszta, higiénikus.
 
 
A legnagyobb előnye a dolognak, hogy non-stop üzemel, így akármikor kedvünk támad egy kis vásárlásra, nem találkozunk a zárva táblával, emellett innovatív mivolta is vásárlásra buzdíthat.  A célja ennek a technológiának, hogy olyan embereket is vásárlásra buzdítson, akik eddig passzívan szemlélődtek. Még Boris Becker is kedvet kapott a vásárláshoz Ralph Lauren üzleténél.
 

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Teljesen átalakul a Lidl gasztronómiai vonala, és innentől a desszertek is előtérbe kerülnek majd, miután elköszöntek a sztárséfjüktől. Abban biztosak lehetünk, hogy a színvonal nem fog változni.
Sztárok
A szókimondó stílusáról ismert magyar híresség most az elmúlt évtizedek egyik legnépszerűbb magyar tévésorozatát pécézte ki magának.
Utazás
Ha imádod a hamisítatlan mediterrán hangulatot, az autentikus természeti környezetet, a történelmet és a tengerpartot, akkor számodra gyerekjáték lesz a megfejtés!