Az ő ruháikat fogjuk viselni a következő években

Csütörtökön startolt el a 2020-21-es őszi-téli kollekciókat bemutató Budapest Central European Fashion Week: az esemény a frissdiplomás tehetségeket felvonultató Young Talents show-val vette kezdetét, majd Zsigmond Dora Menswear és NUBU trunk show-jával folytatódott. Ezen a napon nyitotta meg kapuit a rendezvény alkalmából felállított pop-up store üzlet is, ahol az érdeklődők első kézből szerezhetik be a magyar divattervezők legújabb termékeit szeptember 10. és 20. között.

Fiatalok, tehetségesek, és a jelen helyzetben sem hátrálnak meg

Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője nyitotta meg az eseményt, aki a Young Talents show fiatal tehetségeire hívta fel a figyelmet. Beszédében kiemelte, hogy a show-ban látható tervezőkre idén ősszel egy 6 hónapos képzés vár a Young Talent Program keretén belül, amely során elsajátítják a márkaalapításhoz és piacra lépéshez elengedhetetlen ismereteket. A program hidat képez az oktatás elméleti és a munkaerőpiac gyakorlati színtere között, hiszen a fiatal tervezők gyakorlati tapasztalatokkal egészítik ki az iskolában tanultakat.

„A jövő divatiparának alapjait a jelenben fektetjük le, ezért kiemelten fontos, hogy már most lendületet adjunk a piacra lépéshez azoknak a tehetségeknek, akik a jövő divatvilágát formálják majd. A piacon való érvényesüléshez és a márkaalapításhoz egyaránt nélkülözhetetlen fontossággal bírnak a szakmai kapcsolatok, valamint azok a szakmai platformok, amelyek intenzív láthatóságot kölcsönöznek a tervezők számára. A Budapest Central European Fashion Week-kel egyszerre tesszük elérhetővé ezt a két dolgot számukra – mondta Bata-Jakab Zsófia az esemény megnyitóján.”

Lapozz, a legtrendibb új magyar márkákért!

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!