Fashion&Beauty

Mamma Mia! Amikor a divat találkozik az olasz életérzéssel – Hódít a Sugarbird legújabb kollekciója

Kétség sem fér hozzá: a Sugarbird legújabb kampánya ezúttal egészen Olaszországig repíti a divat és a gasztronómia szerelmeseit. Little Italy, avagy – ahogyan a népszerű magyar márka nevezi – az „Olasz Sugarbird Story” részeseivé válhatunk, ha megismerkedünk a nyár egyik legizgalmasabb kollekciójával. A divatmárka ezúttal nem mással, mint a közkedvelt Trattoria Pomo D’oro étteremmel kollaborált – és mi csak hálásak lehetünk ennek az inspiráló együttműködésnek.

Budapest szívében, az Arany János utcában az év minden napján úgy érezhetjük, mintha Olaszországban járnánk. A mediterrán életérzés itt nemcsak kézzelfogható, hanem életre is kel a sajátos hagyományaival és gazdag ízvilágával együtt. A Sugarbird csapatától már megszokhattuk, hogy minden egyes együttműködésükben a legnívósabb brandeket keresik – legyen szó hazai vagy nemzetközi projektekről. Ezúttal az ország egyik legismertebb tradicionális olasz éttermével dolgoztak együtt, és ahogy megtudtuk: ez az együttműködés nem csupán egyszeri alkalom, hanem a jövőben még több közös meglepetést is tartogat. Az autentikus dolce vita életérzés kétségkívül visszaköszön a kampány fotósorozatában, amelyet Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird alapítója és tulajdonosa álmodott meg. A képeket végül az ott született pillanatok tették igazán élővé és izgalmassá.

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

A Dolce Vita kollekciónk alapvetően minden korábbi kollekciónkból kap egy kis szeletet. Nálunk mindig jelen voltak a színes, izgalmas, tömény minták, csipkék, amelyek nőiességet, szenvedélyt és érzelmeket közvetítenek. Ez az eklektikus, mégis összhangra épülő szemlélet egyértelműen visszaköszön a kampány egész hangulatán – a fotókon keresztül szinte érezni a napfényt, a pezsgést és az olasz életigenlést. Sosem volt titok, hogy bennünket mindig is inspirált a Dolce & Gabbana világa – a nőiesség, a család, a folklór fontossága és az élet szeretete. Ezek az értékek nemcsak őket, hanem minket is jellemeznek. A Dolce Vita kollekcióban most először jelenik meg ennyire összetetten minden olyan korábbi tematikus elem, ami a márka folk-vonalait képviseli. Ez a különleges anyag egyfajta tisztelgés is – nemcsak az olasz életérzés, hanem az azt hazánkban képviselő baráti kör előtt is. Gianni és Geppo Annoni, a Trattoria Pomo D’oro tulajdonos testvérpárja évek óta közeli jó barátaink – ők azok, akik olasz tradíciót hoztak Magyarországra, és ez előtt mi maximálisan tisztelgünk. A kampány fotózásán Geppo egyébként személyesen is részt vett – nemcsak mint házigazda, hanem mint a stílus egyik aktív formálója. Geppo felesége, Melinda személyes jó barátnőm, így külön öröm volt, hogy ő modellként is feltűnt a kampányban. A fotózás helyszínéül szolgáló „Pomo D’oro utca” – ahol a Trattoria Pomo Do’ro családi étteremben voltunk, továbbá a pizzabárban, ami inkább a fiatalokat célozza meg és a minden generáció számára izgalmas kézműves cukrászdában, valamint a borbárban/sho-ban – valóságos olasz negyedként működött a fotózás idején is. Külön imádtam, hogy a családom is szerepel az anyagban, hiszen a lányom, vejem és édesanyám is részt vett az izgalmas napon. A divat, a tradíció és a gasztronómia tökéletes összhangban fonódott össze – így született meg a Dolce Vita kampány, amely nem csupán egy kollekció bemutatása, hanem egy életérzés ünnepe is lett.” – mondta el Jagasics v. Csonka Hedvig.

Amikor Hédivel beszélgettünk arról, hogy a divat és a gasztronómia – mondjuk úgy – Olaszország két meghatározó pillére, gyorsan megszületett bennünk a gondolat: mi lenne, ha ezt a két világot ötvöznénk a magyar hagyományokkal? Giannival régóta hisszük, hogy az értékmegőrzés, a tradíciók ápolása és továbbadása nemcsak szép küldetés, hanem egyfajta felelősség is. A mindennapokban is ezt képviseljük a konyhában, a receptekben, az olasz életérzés közvetítésében. Ugyanezt látja Hédi is a Sugarbird márkával kapcsolatban, elkötelezettség a magyar motívumok, az eredetiség, a gyökerek mellett, miközben modern, nőies és karakteres vonalat visznek. Ez az értékrendi párhuzam volt az, ami elindított bennünket egy közös gondolkodásban. Izgalmas közös projekt született”. – mondta el Geppo Annoni, a Trattoria Pomo Do’ro társtulajdonosa.

Természetesen a márkától megszokott módon most sem maradunk ismert kampányarcok nélkül: a kollekció fotózásán feltűnt többek között Tápai Szabina, Bódi Margó, Farkas Franciska és Hajdrik Lotti is. A Dolce Vita kollekció nemcsak ruhadarabok gyűjteménye – sokkal inkább egy életérzés, amely egyszerre idézi meg az olasz nyár ízeit, hangulatait és eleganciáját. Aki belép ebbe a világba, az többé nem csak nézője, hanem részese is lesz a Sugarbird meséjének – ezúttal egy tányér pasta, egy pohár bor és egy csipetnyi stílus kíséretében.

Oldalak

Fashion&Beauty
Home&Design
A karácsonyi dekoráció nem csupán látvány, hanem az otthon ünnepi átalakítása is.
Lifestyle
Növényeink elrendezése nemcsak kreatív játék, hanem otthonunk hangulatát is teljesen új szintre emelheti.
Lifestyle
Rendszeresen részét képezi az étrendednek a görög joghurt? Akkor érdemes tovább olvasnod, ugyanis megtudhatod, milyen hatással van a szervezetedre, ha sűrűn fogyasztod.
Sztárok
Fejes Tamás rögtön 70 ezer forinttal kezdett a Kincsvadászokban, pedig azt se tudta, mi van a lepel alatt.
Egészség
Sokszor éppen az okozza a makacs pattanásokat, amire a legkevésbé gyanakodnánk, még akkor is, ha mindent megteszünk a szép, tiszta bőrért.
Sztárok
Vasárnap este kiderült, ki nyerte a Sztárban Sztár All Stars második évadát – A döntőben került sor az év televíziós bejelentésére is!