Fashion&Beauty

Ők most a legmenőbb új magyar tervezők

Sokat hallhatunk még róluk.

Nemzetközileg is felépítik magukat

Újabb öt divattervező kapott lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing elméleti tudást a Magyar Divat & Design Ügynökség második magyar mentorprogramjában. A képzés célja, hogy minél több stabil, sikeres magyar márka működjön és a legjobban teljesítők tovább léphessenek a nemzetközi mentorprogramba is.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez. A hazai szakemberek a vírushelyzetre való tekintettel online workshopok és one-to-one meetingek keretein belül fejlesztik a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az MDDÜ és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös nemzetközi mentorprogramját is.

A program résztvevői olyan szakmai szempontok alapján kiválasztott mentoroktól tanulhatnak, akik a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit. Az MDDÜ márkafejlesztési, kommunikációs, értékesítési és fenntarthatósági területről is biztosít szakmai mentorokat a programba. Hozzájuk csatlakoznak külsős szakértők, mint például Maróy Krisztina. A kurzus során a szakemberek olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, márkastratégia, válságkezelés vagy épp a digitális marketing.

„A program sikerességét bizonyítja, hogy az első magyar mentoring tervezői közül többeket is alkalmasnak találtak a CNMI szakemberei, hogy továbblépjenek a nemzetközi mentorprogramba és működésük stabilizálása után elsajátítsák a külföldi terjeszkedéshez szükséges ismereteket. A kiválasztott márkák idén szeptemberben egy állandó kiállítás és egy kollektív divatbemutató során, a Budapest Select ernyőmárka alatt képviselték hazánkat a világ egyik legelismertebb divat eseményén, a Milano Fashion Week-en, ezzel tovább erősítették Magyarország kimagasló kreativitásáról alkotott képet. A második magyar mentorprogrammal ezt a sikeres szériát tervezzük folytatni.” – fogalmazott Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője.

Ők a résztvevők

A programban résztvevő designerek: Borbala
Kattints a további képekért!

Leadfotó: 123rf.com

Oldalak

Video Nagy 2025-ös szerelmi horoszkóp
Fashion&Beauty
Lifestyle
A Halak ma hatalmas löketet kaphat karrier téren. Napi horoszkóp.
Fashion&Beauty
Sztárok
Kate Moss féltestvérének neve hazánkban még nem annyira ismert, mint maga a szupermodell, karrierje azonban olyan szélsebesen ível felfelé, hogy nem árt közelebbről is megismerni a 27 esztendős...
Sztárok
Úgy tűnik, Meghan Markle-ben még mindig tüske van a brit királyi családdal kialakult fagyos viszonya, illetve a rokonságtól elszenvedett sérelmei miatt, ugyanis új taktikával akar csapást mérni a...
Home&Design
Az internet virágkorában gyakorlatilag mindent online rendelünk, mert rettentő gyors és kényelmes megoldás. Vannak azonban tárgyak, amiket még a mai világban is érdemes alaposan szemügyre venni...
Sztárok
Jennifer Aniston napi szinten sportol, odafigyel az egészséges táplálkozásra, emellett minden reggel megiszik egy bizonyos szuperitalt, ezeknek köszönhetően pedig büszkén mondhatja, hogy 55 évesen...