Megszűnik a népszerű magyar divatmárka, végkiárusítást rendeznek a ruhadarabjaikból
A pandémiának esett áldozatául a Je Suis Belle. A két tervező 15 év után külön utakon folytatják, de szeretnék, ha ruhadarabjaik, kiegészítőik inkább a vásárlók életének aktív részeként, semmint emléktárgyakként maradnának fent, ezért végkiárusítást tartanak jelentős kedvezményekkel.
Megszűnik a Je Suis Belle
Tizenöt év után külön utakon folytatja a Je Suis Belle nevű magyar divatmárka két tervezője. Dévényi Dalma és Kiss Tibor 2005-ben alapította meg a márkát, ami az azóta eltelt években hazánk egyik vezető divatbrandjévé nőtte ki magát és nemzetközi szinten is elismertté vált.
Koncepciójuk alappillére a kezdetektől fogva az együttműködés más művészeti ágakkal, különös tekintettel a képzőművészet területeivel volt. Intellektuális értékeiknek vallották a tradicionális technikák és a népművészet kortárs keretbe emelését is. Múzsájuk a világra és önmagára is kíváncsi nő volt: kreatív és tehetségét bátran felvállaló, szellemes és vagány.
Kollekcióikat összetett utalás-rendszer mentén alakították: darabjaik mindig reflektáltak az aktuális társadalmi és kulturális változásokra. Az állandó minőséget legfontosabb értéküknek tartották; a ruháik mellőzik a felesleges részleteket: lényegretörőek és kommunkiatívak. Filozófiájuk, hogy a divat és az öltözködés nem kiváltságok, hanem a mindennapi élet alapvető részei, a hordhatóság és kényelem mellett az egyediség kialakításának fontos eszközei.
A márka megszűnését, ennek okait, illetve jövőképüket a közösségi oldalaikon jelentették be.