Inkább tökmagot nassolj, mint chipset! 3 ok, miért fogyaszd minden nap

Szakértőnk, Fodor Imre fitness edző, testépítő szerint a tökmagnál nem kell finomabb és egészségesebb ropogtatnivaló. Napi tanácsában ma elárulja, milyen jótékony hatásai vannak ennek a csodatévő apróságnak.

Kiváló fehérjeforrás

Tudtad, hogy egy marék (28g) tökmag több mint 5 g fehérjét tartalmaz? Legalább kétszer annyit, mint amennyit 1 db tojás (53gr / 6.7gr).

A tökmag fehérjetartalma: 100 gr / 25- 29.8 gr (pörkölt tökmag)

Gazdag antioxidánsokban

A tökmag gazdag antioxidánsokban, melyek segíthetnek csökkenteni az oxidatív stresszt (a szervezet sejtjeiben a szabad gyökök hatására bekövetkező károsodás), a gyulladásokat, és a daganatos megbetegedések kialakulásának esélyét.

Hozzájárul a pihentető alváshoz

A tökmagban van L – triptofán, ami elősegíti a jó éjszakai alvást.

Ha te is szeretsz tökmagot szemezgetni, akkor nyomj egy lájkot, vagy oszd meg másokkal is a cikket!
Ezt is ajánljuk: Mindent az izomdiszmorfiáról - Ezek a tünetek utalhatnak az életveszélyes testedzésfüggőségre

Fotó; Leadfotó: Fodor Imre

Szólj hozzá Te is!