Hagyd a felüléseket, ez a gyakorlat a nyerő! - Így lesz kockás hasad a planktől

A plank az utóbbi hónapokban, években lett nagyon népszerű, nem ok nélkül; az egyik leghatásosabb alakformáló gyakorlatnak tartják. Szakértőnk, Fodor Imre fitness edző, testépítő napi tanácsában ma elárulja, milyen előnyei vannak, és hogyan kell elvégezni.

Miért jó a plank?

  • erősíti a hasizmokat, így segít a szép, lapos has elérésében
  • erősíti a hátizmokat, csökkenti a hátfájást
  • növeli a váll és kulcscsont körüli izmok rugalmasságát
  • oldja az izommerevséget, az ülő életmód egyik leggyakoribb következményét
  • javítja az egyensúlyérzéket és testtartást

Hogyan hajtsd végre?

Vedd fel a fekvőtámasz kezdőpozícióját. Állj lábujjhegyre, a lábaid legyenek párhuzamosak egymással. A lapockákat zárd össze, a vállöved legyen egyenes. A lábaidat zárd össze, és nyújtsd ki, legyenek feszesek a combok; közben feszítsd meg a far- és hasizmot, szorítsd össze a fenekedet és húzd be a hasad.

Ha neked is megtetszett a gyakorlat, akkor nyomj egy lájkot, vagy oszd meg másokkal is a cikket!
Ezt is ajánljuk: Csak néhányan ismerik a világ legtáplálóbb élelmiszerét - Erősíti az idegeket és tisztítja a májat

Fotó: Fodor Imre; Leadfotó: popsugar.com

Szólj hozzá Te is!