Egy könyvesbolt, ami rendhagyó módon csábítja be a vevőket - Marketingből csillagos ötös!

Nem feltétlenül kell sokat költeni boltdekorációra ahhoz, hogy az emberek felfigyeljenek a kirakatra. Néha elég pár gondolat, mint ebben az esetben! Nézd meg ezt a kirakatidézetet, zseniális!

Az írott szó ereje

Reneszánszukat élik az idézetek, mindenhonnan szembejön veled valami bölcsesség vagy kevésbé bölcs gondolat. Én kifejezetten szeretem, ha megfelelő közegben van elhelyezve, és a mondanivaló következetes. Mint ebben az esetben. Hajdúszoboszlón botlottam bele ebbe a könyvesboltba, amely egy nagyon klassz gondolattal bátorítja betérésre az olvasásmániás közönséget. Ügyes, gazdaságos és ízléses marketingmegoldás. Mint ahogy a képen láthatod, ez az idézet van a kirakatüvegen:

"Oh, ne mondjátok azt, hogy a könyv ma nem kell,
hogy a könyvnél több az Élet és az Ember:
mert az könyv is Élet, és él, mint az Ember - 
így él: emberben könyv, s a Könyvben az Ember."

(Babits Mihály)

Ha tetszett a bejegyzés és az ötlet, nyomj egy LIKE-ot!
Olvasd el az előző bejegyzést is!

Fotó: Szlafkai Éva

Oldalak

Sztárok
A Mellékhatás című thrillersorozatban nyújtott fenomenális alakításáért idén ismét Sztarenki Dórának ítélték a Televíziós Újságírók Díját legjobb színésznő kategóriában. 2021-ben vehette át először a...
Lifestyle
Idén tovább emelkedett a személyi adókedvezmény azon betegségek esetében, melyek súlyos fogyatékosságnak minősülnek. Ugyanez vonatkozik azokra, akik rokkantsági járulékban, illetve fogyatékossági...
Sztárok
A TV2-nál már volt példa arra, hogy valamelyik műsorhoz egy hatalmas nevet tudtak leszerződtetni. Ilyen volt ugye Gabriela Spanic is.