Femcafe Herczeg goes to Hollywood blog

Le is járt az első mandátum. Itthonról folytatjuk, amit elkezdtünk, még csak most jön a java... Örültem nektek, egy élmény volt erre az oldalra írni, még ha nem is volt túl interaktív, én élveztem minden percét. Peace-HcG

Barátaim! A legszebb, legmeghittebb húsvéti ünnepeket kívánom mindenkinek csupa szívből! Nekem ez az első húsvétom szerető és imádott családom nélkül mióta megszülettem. Ezért most érzem át legmélyebben az ünnep és a hiány súlyát, mit is jelent a család, az összetartozás, a szeretet, az ünnep maga. Jézus értünk élt, értünk halt, most feltámadott és megváltotta bűneinket. Emlékezzünk most erre egy pillanatra és szeressük egymást teljes szívből, ennyink van, ez a miénk, ez a legtöbb! Köszönöm a rengeteg jókívánságot, drukkolást, támogatást nektek, nem is gondolnátok, milyen sokat jelent! Hamarosan mindent elmesélek személyesen otthon, ha lejár az első mandátum... Addig is: peace&love - HcG

Tipikus esete annak, hogyan fölözzük le azonnal minél szélesebb körben a hirtelen jött sikert, ismertséget professzionális üzleti alapon. Ez Amerika, minden a pénzről, a bizniszről szól könyörtelenül. Úgy hívják ezt: piacgazdaság, profi kapitalizmus. Adott egy menő sztár, akiért rajonganak a tinik, a lemezei és koncertjei, média megjelenései után jöhetnek a reklámtárgyak, megannyi merchandise termék, végül a saját divat brand és még mennyi minden. Ez a mostani eset iskolapéldája ennek, bár elég olcsó módon, jelekben a sztárra jellemző image-jegyek, de jelentősen lebutított formában, egyszerű fazonok, nulla fantázia a szabásban. Mindez végtelenül egyszerűen összerakva, nagyon olcsó (majdnem azt írtam: gagyi) alapanyagokból. Made in China. Én úgy érzékelem, kb. a 12-16, max. 18 éves korosztály van vele megcélozva, akiknek még a szüleik veszik meg a cuccot, mert addig sírnak ezért a gagyiért, míg a drága szülő úgyis megveszi 10-20-30 dollárokért! Nagyjából nekik szól egyébként a hasonló színvonalú, könnyen emészthető, üres, felszínes, ultra populáris "zene" is. A problémám csak az vele, ha tényleg ez(ek)en nő fel valaki, ezt hallgatja, ezen szocializálódik, még úgy maradhat a végére: ocelotmintás cicanadrágban, hajcsavarókkal a fején a konyhában a dolgos férjurára várva, dobozos kaját melegítve a mikróban...

A folyamatos és fárasztó munkát egy kis hétvégi lazulással oldottuk fel barátaimmal a festői szépségű Santa Barbara-i Lucidity fesztiválon. Ez egy nagyon érdekes, különleges, 3 napos esemény, ami a különböző spirituális, lelki-szellemi tréningeken, fejlődésen, tapasztaláson túl (főleg elektronikus) zenei élményeket, koncerteket és különböző testi, fizikai, ügyességi feladatokat is tartalmazó program az arra kíváncsi publikumnak.

A kitartó munka végül meghozza gyümölcsét. Addig-addig jártuk a boltokat, üzleteket, viszonteladókat, show-roomokat, kínáltuk, mutattuk a portékát, a fotóinkat, szuper névjegyeinket, ill. toltuk magunkat az éjszakában, míg végül akadt néhány frekventált multibrand store, akik érdekesnek találták a kollekciónkat és elő-rendeléssel, ill. bizományosi értékesítéssel segítik munkánkat. Ez azt jelenti, hogy sikeresen elszórtuk az első magvakat itt, ami 1-2 hónap alatt nem kis eredmény, teljesen ismeretlenként, egy limitált szériás, kis volumenű mintakollekcióval. A munka rettenetesen sok volt vele, éjt nappallá téve kellett ezért mennünk, házalnunk, nyomulnunk, ám a sok erőfeszítés végül mégis csak eredményre vezetett. Már kapható itt a herczegi kollekció, várjuk a számokat és készülünk a folytatásra. Sok-sok feladat van még előttünk, de úgy néz ki, hosszú távon megéri itt talpalni, ha hit van, minden van!

Egészen elképesztő dolgokba futhat itt bele az ember. Ezt a futurisztikus fémdobozba zárt motorkerékpárt teljesen véletlenül fedeztük fel egy kreatív stúdiónak tetsző hely udvarán egy könnyű vasárnapi séta közben. Nem tudtam nem odamenni és közelről szemügyre venni a gépet, annyira elkápráztatott a design. A meghökkentő, brutális, nehéz fémszerkezet, amely nagyon apró részletekig ki volt találva feltette a kérdést, vajon közlekedni is lehet vele? A 30 fokban tűző napon úgy tűnhetett, szinte izzik ez a vasdarab, és akárhogy néztem, az ezt meglovagló motorosnak bizony a teljes belső combfelülete ezen a vason fekszik vezetés közben. Megérintettem, de nem volt forró, hogy kényelmes-e és milyen a hangja, nem derült ki, hosszas szemlélődés és csodálkozás, ill. néhány fotó után újabb csodák után baktattunk...

Egészen elképesztő dolgokat talál itt az ember, ha sétálgat a jobb és menőbb helyeken boltról boltra, mint ahogy az egyszeri divattervező is teszi nap, mint nap. Itt van mindjárt ez az "ószeres", aki az összes valamikor nagyon menő, aztán hirtelen vagy lassacskán levitézlett reklám tárgyakat, kirakati bábukat, lestrapált hűtőket, széket, kanapét, képet, karabélyt, megállító táblát, műanyag hattyút, Elvis Presley-t, Donald kacsát, mindent árul, ami szem-szájnak ingere. Minden annyira, de annyira jellemző erre a helyre, az embernek millió emlékképe ugrik be gyerekkorából, filmekből, újságokból, mikor mi még csak pislogtunk erre a nagy és színes, vidám kavalkádra a vasfüggöny mögül: tiszta Amerika!! Micsoda romkocsmát lehetne itt ebből berendezni, jutott volt hirtelen eszembe...

Tegnap leforgattuk első amerikai videoklipünket. Egy szokásos bulink alkalmával (ami igazából nem is buli, hanem pont erre irányuló direkt és hasznos tevékenység) megint bevonzottunk néhány embert és kiosztottunk néhány névjegykártyát. Másnap csörgött a telefon, hamar meg is egyeztünk a producerrel egy Meaku nevű fekete fiú új videoklipjéhez való teljes styling ügyében. A forgatás rendkívül hangulatos volt, kb. mi ketten voltunk fehérek a társammal. Itt nem megjátszós a lazulás, hanem tényleg eszeveszett lazák ezek a srácok. Olyan táncokat toltak spontán csípőből, hogy elámultunk, ment a pacsizás, a "Yee maan", stb. Reméljük a klip is hasonlóan színvonalas lesz. Számunkra így is nagy az öröm: a főhős rapper talpig Herczegben tolja elejétől a végig.

Oldalak