Nem nyújtasz le rendesen futás után? Így csináld, hogy elkerüld a sérüléseket

A nyújtás szinte ugyanolyan fontos, mint maga a testedzés. A futás esetében pedig fokozottabban oda kell figyelni, hiszen a teljesítményünkön kívül még számos dolog múlik rajta. Mutatjuk, hogy kell elvégezned!

Futás utáni nyújtás

Az edzés utáni nyújtásra azért van szükség, hogy normalizálódjon a pulzusod, a terhelt izmokat, csontokat, inakat, ízületeket, illetve az egész szervezeted nyugalmi állapotba hozd. Valamint nagyon fontos szerepe van az izmok rugalmasan tartásában, ami által fokozhatod a teljesítményed is. És ami még nagyon fontos, a megfelelő nyújtással kipréselheted a felszaporodott tejsavat az izmokból, így mérsékelheted az izomlázat is.

12 lépésben mutatjuk be a különféle nyújtási technikákat, és el is magyarázzuk, melyiknek mi a szerepe, és mennyi ideig végezd. Összesen 9 percet kell nyújtanod. Felkészültél?

A következő oldalakon megtudhatod, melyik gyakorlatot miért, hogyan és mennyi ideig végezd!

Fotó: pinterest

Oldalak

Szólj hozzá Te is!