Lifestyle

Neked is látnod kell! - Egy kisfilm, ami már milliókat gondolkodtatott el

A reklám műfajában az a jó, hogy a készítők akár néhány percben is ütősen reflektálhatnak bármilyen komoly témára. Ezt tette a Hornbach barkácsáruházlánc is: legújabb kisfilmjében az egyre égetőbb problémává váló menekültválság kérdéséhez nyúlt hozzá elgondolkodtató, ugyanakkor elképesztően kreatív módon. Erre a kisfilmre még az is emlékezni fog, akit nem érdekelnek a világ történései!

Együtt erősebbek vagyunk

A történet szerint - amely a Hornbach szlogenje, a „Mindig van munka, amit el lehet végezni” köré épül –, egy csapat különféle kultúrájú ember próbál felhúzni egy építményt, de mivel abszolút nem kommunikálnak egymással, és nem is figyelnek a másik igényeire, elgondolásaira, a tákolmány összedől. A reklám üzenete nem szájbarágós, mégis egyértelmű: ha nem tanulunk meg együtt, közösségben élni a különböző országból jött emberekkel, előbb-utóbb minden darabjaira hullik. A kulcsszó: összetartás, empátia. Hiszen mindig van munka, amit el lehet végezni.

Ha szerinted is több mély mondanivalóval rendelkező reklám kellene, akkor nyomj egy lájkot, vagy oszd meg másokkal is a cikket!
Ezt is ajánljuk: A jótékonyság mindig aktuális - Íme, 3 különleges magyar szervezet, ha Te is segíteni szeretnél

Videó: YouTube.com; Leadfotó: page2rss.com

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) alapításának századik évfordulójára a jegybank új pénzérmét bocsát ki - olvasható a Magyar Közlönyben.
Sztárok
Coppola négy évtizedet áldozott arra, hogy tető alá hozza nagyszabású mozgóképes szerelemprojektjét, a Megalopolist, melynek forgatását - a legfrissebb hírek szerint - botrányos pillanatokkal...
Lifestyle
A zamatos eper frissen az igazi, és mivel sajnos gyorsan meg tud romlani, érdemes elsajátítani annak a trükkjét, hogyan kell jól lefagyasztani.