Több nemzetközi díjat is bezsebelt az ország vezető marketingkommunikációs ügynöksége

A Lounge Group a közép-kelet-európai régióban egyedüliként megkapta egy komoly nemzetközi verseny elismerését, amelyre összesen 5000 nevezés érkezett. Ötletes integrált kampányainak és újító megoldásainak köszönhetően a cég a nemzetközi terep mellett hazai pályán is remekelt.

Intergrált megoldások, teljeskörű kiszolgálás

Minden évben eljön az időszak, amikor a reklám- és kommunikációs szakma nagyjainak munkái hazai és nemzetközi színtéren is megmérkőznek. Idén sem volt ez másképp, amely eredményeképp egy fontos magyar siker született: a Lounge Group cégcsoportnak rangos nemzetközi elismerésekben lehetett része. A siker éppúgy a díjnyertes alkotások megbízóié is, így a Magyar Telekom, a MVM és a Szerencsejáték Zrt. is méltán büszke lehet munkatársaira.

A Lounge Group marketingkommunikációs ügynökség integrált megoldásokkal dolgozik, ügyfelei teljes körű kiszolgálása érdekében pedig az évek alatt létrehozta önálló rendezvényszervező, közösségi média, médiatervező és -vásárló, kreatív és PR üzletágát.

Számos nemzetközi és hazai elismerés

A cégcsoport több munkáját is platina minősítéssel díjazták a MarCom Awards nemzetközi kreatív versenyén. A rangos megmérettetésre idén 20 országból több mint 5000 nevezés érkezett. Magyarországról egyedüliként a Lounge Group jeleskedett, és Európában is csak keveseknek adatott meg az elismerés. A cégcsoport platina helyezést ért el a Magyar Telekom számára készített „A korlátlanság kora” kampányával „Videó és film” kategóriában.

Ez a kampány hazai terepen, a Hipnózison is indult, amelyen bronz helyezéseket zsebelhetett be „Film – Rendezés, art direkció és megvalósítás”, valamint „Film - Televízióban vagy moziban sugárzott reklámfilmek - Kereskedelmi célú kampányok” kategóriákban. A korlátlanságnak ugyanis akkor van értelme, ha tudatosan használjuk. A nem tudatos nethasználat eredményezi a társadalmat kollektíve érintő problémákat, a kontentfüggőséget, a like-függőséget, a következmények nélküli cyberbullyingot és az álhírek egyre nagyobb mértekben való terjedését. A kampány fő célja az volt, hogy edukációval ezekre a témákra hívja fel a figyelmet.

Visszatérve a MarCom Awards-hoz: a cégcsoport az MVM Edisonnak készített integrált kampánya itt kétszeres platina helyezést ért „Stratégiai kommunikáció” és Videó/audio” kategóriákban, míg a Szerencsejáték Zrt. Tippmix - Több mint szerencse kampányát négyszeresen díjazták: szintén platina elismeréseket kapott „Nyomtatott média”, „Reklámkampány és óriásplakát”, „Stratégiai kommunikáció”, illetve „Videó/audió” kategóriákban.

A siker a megbízóké is

Az MVM Edisonnak készített integrált kampány a tehetséges újrakezdőknek szól, akik innovatív ötleteik megvalósításáért küzdenek. Őket segítette az MVM Edison Startup versenye, amihez az MVM-el hónapikig folytatott közös munka nyomán a kreatív kampányt és kisfilmet a Lounge Group szolgáltatta.

A Tippmix - Több mint szerencse kampányának arca Milák Kristóf világ- és Európa-bajnok úszó volt, az együttműködés során az ő szakmai életútjával párhuzamba állítva mutatták be a sportfogadást. A kampány fő üzenete is az volt, hogy miként a sporthoz, úgy a sportfogadáshoz is több kell a szerencsénél, hiszen mindkét esetben komoly felkészülés előzi meg a győzelmet.

Kreatív influecer együttműködések

A díjak sora itt még nem ért véget: hazai szakmai versenyen is elismerésben részesült a cégcsoport: a Kreatív másodjára megrendezett Influján ezüst helyezést ért el. A közösségi márkavezérek versenyéről a díjat a Telekom Tettek Hálózata-kampányához készített influencer együttműködéssel tudta elhozni. A kreatív szakemberek Trunk Tamás bevonásával a Z-generációt, azaz a digitális bennszülötteket ösztönözték arra, hogy segítsék digitálisan kevésbé tudatos nagyszüleiket, amire a karantén ideje alatt nagyobb szükség volt, mint valaha.

„Mindig törekszünk a kiemelkedő munkára, teljesítményre, de még ezzel együtt is sokszor előfordul, hogy egy-egy kampányt valamiért különlegesebbnek érzünk. A díjazott munkák mindenképpen ezek közé tartoztak. Nagyon örülünk az elismeréseknek, és bízunk benne, hogy még több projektünkkel tudunk eredményesen szerepelni. Köszönjük ügyfeleinknek a közös munkát, és mivel a siker is közös, a gratuláció nekik is kijár” - mondta Sperczel Dániel, a Lounge Group ügyfélkapcsolati igazgatója.

Leadfotó: 123rf.com

Oldalak

Lifestyle
A Lidl igyekszik felhívni a vásárlók figyelmét, hogy indul az új üvegvisszaváltási rendszer. Az áruházlánc segítségével tényleg sokat tudsz spórolni.
Lifestyle
Három tisztán magyar hátterű piaci szereplőről van szó, mely újabban rendhagyó innovációval kísérletezget.
Sztárok
Kevesen tudják, de III. Károly brit király több szálon is kötődik Magyarországhoz, egy alkalommal pedig rendhagyó videóüzenetet is küldött nekünk, melyen az anyanyelvünkön szólt hozzánk.