Fashion&Beauty

Az üzletasszonyokért kampányol a híres márka

A legendás, fehérneműket forgalmazó márka, a Triumpy legújabb, őszi kampányában az üzletasszonyokért és a színesebb öltözködésért szólal fel.

Nincs több kiskosztüm

A Triumph is megunta a szűk kiskosztümöket és kényelmetlen fehér ingeket, ezért egy olyan kampányt indított, mely arra ösztönzi a dolgozó hölgyeket, hogy munkaviseletük változatosabb, kreatívabb legyen. Mindemellett támogatást nyújt kezdő női vállalkozóknak. Ehhez híven a kampány címe is ‘Supporting Women in Making’, arra utalva, hogy a dolgozó nő alkot, tehát értéket teremt.

Akik arcukat adták

Tetszik az oldal?
Nyomj itt egy nagy
Tetszik-et és gyere
máskor is!
A dolgozó nőkért készülő kampány egyes ismertebb szakmákból kiindulva mutat be olyan átértelmezett viseleteket, melyek a nőiesség kihangsúlyozására, ünneplésére születtek. A ruhák népszerűsítésében híres hölgyek segítenek, mint a retro pop dívája Paloma Faith, a sztárséf Gizzi Erskine, Grace Woodward stylist és a szerb divattervező Roksanda Ilincic.

A hírességek valóban támogatni fognak négy kiválasztott női vállalkozót a saját üzleteik elindításában, ezzel ösztönözve minden tehetséges és kreatív nőt arra, hogy merjen bátran vállalkozni.

Fotók: lingerieinsight.com, marieclaire.co.uk

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Ahogy az öltözködés terén, úgy az ágyban is érdemes tisztában lenni azzal, hogy mely pózok emelik ki leginkább az alkati adottságainkat.
Fashion&Beauty
A sikkes, letisztult frizurák óriási népszerűségre törtek az elmúlt időszakban, van viszont egy konkrét trend, amelyet meglepően sokszor választanak a sztárok hétköznapjaik és a vörös szőnyeges...
Lifestyle
A zamatos eper frissen az igazi, és mivel sajnos gyorsan meg tud romlani, érdemes elsajátítani annak a trükkjét, hogyan kell jól lefagyasztani.