Sztárok

Videó: világsztárral hajókázott a Balatonon Palvin Barbi - Véletlenül botlottak egymásba

Palvin Barbi elmesélte, melyik volt a legmaradandóbb élménye a Balaton Soundról, ehhez pedig csak annyit fűznénk hozzá, hogy szívesen lettünk volna a gyönyörű modell helyében. Már megint...

Palvin Barbi felcsípett egy világsztárt

A magyarok egyik legnagyobb büszkesége, a még mindig csak 22 éves Palvin Barbi kamerák előtt árulta el, melyik volt számára a legmaradandóbb élény, amely a Balaton Soundhoz köti. A mindig mosolygós lány elmondta, egyik évben egy igazi világsztár csapódott hozzájuk a semmiből, akivel napfelkeltéig ringatóztak együtt a Balatonon.

"Már kelt fel a Nap. Abban az évben vitorlást béreltünk, ami már alapból nagy szó, mert előtte nem nagyon volt ilyenre lehetőségem. Amikor sétáltunk vissza a hajóhoz, megjelent Alesso és odajött hozzánk, hogy 'Sziasztok srácok! Mit csináltok?' Mondtuk, hogy megyünk a hajóra, kérdezte, hogy jöhet-e, mi pedig mondtuk, hogy persze" - mesélte Barbi, aki azt is hozzátette, a svéd Dj egészen Tihanyig utazott velük, ahol kiszállt, taxiba ült, majd meg sem állt a reptérig.

Lapozz, cikkünk második oldalán megnézheted a videót!

Fotó: youtube.com

Oldalak

Sztárok
Mikes Anna és Krausz Gábor hamarosan visszatérnek Magyarországra az Ázsia expressz forgatásáról. Remélhetőleg csak pozitív élményekkel gazdagodtak odakint.
Rengeteg legendás csókjelenetnek lehettünk már tanúi a filmvásznon, de gondoltad volna, hogy akadnak köztük olyanok is, melyeket a színészek belülről teljesen másként éltek meg, mint azt...
A Buckingham-palota újra és újra azt kommunikálja, hogy Károly király jól van, kezelése pedig remekül halad, ugyanakkor mintha maga az uralkodó egyre inkább aggódna.