A legnépszerűbb magyar keresztnevekre cseréli címkéit a Coca-Cola

Európában eddig egyedülálló kampányba kezdett a Coca-Cola. A márka most felvállalta, hogy a boltokban kapható termékei címkéjének egyik oldalán márkanevét a fogyasztók nevére cseréli. Májustól augusztusig Magyarországon is hazai keresztnevekkel és becenevekkel helyettesítik az ikonikus Coca-Cola feliratot a palackokon és a dobozos üdítőkön.

A márka eddig is ismert volt meglepő lépéseiről. 1928-tól a legrégebbi szponzora az újkori Olimpiai Játékoknak. A világon először kértek fel ismert embert arra, hogy egy márka reklámarca legyen és a Coca-Cola szerepeltetett először színes bőrű embereket reklámjaiban. Közkedveltségének köszönhetően a Coca-Cola volt az első termék, amelyik megjelent az amerikai Time magazin címlapján.

Egy újabb óriási döntés

A május 8-án 127. születésnapját ünneplő Coca-Cola most ismét egy nagyot lép előre. A világmárkák közül először vállalta fel, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel a boltokban kapható termékei csomagolásának egyik oldalán egész Európában. Ez azért is nagy döntés, mert a titkos receptúra mellett a logo és márkanév képviseli a legnagyobb értéket a Coca-Cola Vállalat számára. Az elmúlt egy és negyed évszázadban ez az első alkalom, hogy ekkorát változtattak a termékek megjelenésén.

A legnépszerűbb magyar keresztnevek országszerte a Coca-Cola, a Coca-Cola light és a Coca-Cola Zero 0,5 literes palackjain jelennek meg. Emellett becenevekkel ellátott palackok is készülnek fél literes, valamint 1 és 2 literes kiszerelésekben. A 0,33 literes dobozos Coca-Cola-n hat, általános használatú gyűjtőnévre, ill. közkedvelt becenévre cserélik sajátjukat.

Viszontlátni a boldog mosolyt

„Egy ilyen lépést csak egy olyan márka tehet meg, amelyiknek a termékét akár márkanév nélkül is felismerik a vásárlók, és amelynek hosszú időre visszanyúló személyes kapcsolata van a fogyasztóival. A Coca-Cola egyértelműen ilyen márka” – mondta Ferencz Enikő, My Coke szenior aktivációs menedzser. „Elsőként 2011-ben, Ausztráliában indítottunk egy hasonló kampányt, amely rendkívül sikeres volt. Azt szerettük volna, hogy a Magyarországon élő fiatalok arcán is viszontláthassuk azt a boldog mosolyt, amit egy saját, vagy barátjuk, családtagjuk nevével ellátott palackból közösen elfogyasztott Coca-Cola csal az arcukra.”

A Magyarországon forgalomba kerülő fél literes palackokon a 13 és 30 év közötti fiatalok körében leggyakoribb 150 keresztnevet találhatjuk majd meg, mint például Tamás, Miklós, vagy Eszter és Vera. A neveket az aktuális névadási statisztikák alapján válogatták össze, hogy minél többen megtalálhassák a nevükre szóló üdítőt. A nevekkel ellátott palackokat folyamatosan helyezik ki a boltokba, így aki májusban nem találja meg a sajátját, annak érdemes a későbbiekben is keresgélnie a polcokon.

Címkék:

Hirdetés

Hasonló cikkek

Heti horoszkóp 2014.11.24 - 11.30.
A Kosok végre tündökölhetnek és megmutathatják igazi valójukat, hisz a csillagok támogatják az önmegvalósításukat. A Nyilas jegyében születettek számára hatalmas fordu...
Az örökifjú filmlegenda ma ünnepli szülinapját - Törőcsik Mari 79 éves
Sorolhatnánk most Törőcsik Mari díjait és elismeréseit, de erre valószínűleg senki sem igazán kíváncsi, hisz minden ott van a Wikipédián így ennél izgalmasabb mód...
A „playboy elnök” John F. Kennedy leghíresebb nőügyei
Az egykori legendás „playboy president” imádott ikon volt az Egyesült Államok társadalmában az ötvenes és hatvanas években. Volt azonban egy réteg, aki még inkább megő...

Szólj hozzá Te is!

Irány Párizs!