Fashion&Beauty

Marc Jacobs az Instagramon keresztül keresi új modelljét

A Marc by Marc Jacobs egy közösségi média versenyt hirdetetett, hogy arra buzdítsa a felhasználókat, hogy képeket töltsenek fel magukról, így szerepet kaphassanak a márka 2014-es őszi/téli kollekciójának reklámjában.

Új irányvonal

Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el

Az amerikai márka #CastMeMarc hashtaggel indította el szerdán a versenyt, és máris rajongók tömege árasztotta el az Instagramot és a Twittert, abban a reményben, hogy ők kapják a repülőjegyet New Yorkba, ahol részt vehetnek a felvételeken április 30. és május 1. között. A szerencsés győztes ez idő alatt egy luxusszállodában szállhat meg.

Micsoda marketing!

Ez a marketingfogás része a márka átalakításának, amely a két új kreatív igazgató, a brit tervező Katie Hillier és Luella Bartley nevéhez fűződik, míg Marc Jacobs a névadó márkára koncentrál. A verseny elindítása arra utal, hogy a duó – akik a 2013-as őszi/téli női kollekciót tervezték – olyan modellt keresnek, aki majd megtestesítheti az új irányvonalat.

Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot vagy oszd meg másokkal is!

Ezt is ajánljuk: David Beckham már fürdőruhákat is népszerűsít - Katt ide!

Fotó: miukoridi.com ; Leadkép: nssmag.com

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Nem csak a karrier, a magánéletük szempontjából is katasztrofális hónap vár rájuk.
Home&Design
Egy otthon lehet elegáns és időtálló, mégis friss és izgalmas – a profik megmutatják, milyen elemekkel tudod kiemelni, hogy ne olvadjon bele a megszokottba.
Sztárok
Katalin hercegné isteni stílusa folyamatosan formálódik, így nem csoda, hogy Vilmos herceg felesége idővel megvált néhány, egykor nagyon kedvelt darabjától.
Sztárok
A 80-as évek ikonikus sztárja, Beverly D’Angelo, most is képes meglepni a rajongókat: a legutóbbi Los Angeles-i bevásárlóútján olyan megjelenéssel tűnt fel, hogy sokan első pillantásra fel sem...
Lifestyle
Az állandó kísérőnkön, a Holdon olykor titokzatos fényvillanások jelennek meg. A tudósok sokszor ellentmondanak egymásnak, hogy ezt mi okozhatja.
Lifestyle
Bár a reklámok világától sokszor elkülönítjük a filmeket és sorozatokat, valójában a vászon és a képernyő régóta a marketing egyik legerősebb terepe.