Fashion&Beauty

Ez aztán közösségi! Marc by Marc Jacobs tavaszi kampánya

A Marc by Marc Jacobs 2014-es őszi-téli kampányhoz a casting rendhagyó módon az Instagramon zajlott. Úgy tűnik, hogy a márka folytatja ezt az irányt, hiszen az idei tavaszi szezonra ismét kiemelt szerep jutott a közösségi médiának; ezúttal már a Twitternek is.

Hétköznapi kampánysztárok

Az őszi kampányra vonatkozó válogatásban a #CastMeMarc hashtag használatával lehetett részt venni. Az ugyan nem új keletű, hogy nem hivatásos modelleket alkalmazzanak a fotók alanyaiként, hiszen például gyakran hírességek is kamera elé állnak a népszerűsítés jegyében. Azonban a szóban forgó Marc by Marc Jacobs kampányban – csakúgy, ahogyan az előző szezonban – egyszerű, hétköznapi embereket láthatunk.

Színes, vidám és látványos

A márkához hűen a koncepció azonban korántsem sikerült szimplára: a natúr smink mellett ugyanis a szivárvány színeit felvonultató, látványos fonatú frizurák, vidám beállítások és a hozzájuk illeszkedő összeállítások jellemzik a képeket.

Fotó: marcjacobs.com

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Kiadós volt az ebéd, finom a koktél, de elfogyott az idő - az édesanyának nem akármilyen ötlete támadt.
Lifestyle
Megható történet járja körbe a világot: a főszereplő egy átlagos anyuka, átlagos gondokkal. Ami történt, az viszont meseszerű.
Lifestyle
A TWN.hu cikke szerint ismét egy tanulmány készült, ami bebizonyította: a férfiak a szőke nőkre buknak. Kivéve, ha feleséget keresnek.