A jellegzetes orgánumú művész nem rejtette véka alá: legnagyobb félelme, hogy kétségei vannak gyermekei jövőjét illetően, a világban ugyanis csak kapzsiságot, erőszakot, széthúzást és önzést tapasztal. Kegyelmi állapotnak tekinti, hogy az elmúlt hetven esztendőben - az ő élete során - Európában béke honolt, a jövőt viszont sötétnek és zavarosnak látja. Gáti arról is beszélt, hogy élete mindig az újrakezdésről, a ciklikusságról szólt. "Ha csak annyit mondok, hogy hét éven át felvételizgetsz a színművészetire, az mindig egy újrakezdés. Újra és újra nekiveselkedsz, aztán amikor sikerül, megkapod osztályfőnöködnek az ország legnagyobb színészpedagógusát, majd ezt az embert soha többet nem látod" - utalt Gáti arra, hogy egykori osztályfőnöke, a Madách Színház igazgatója, Ádám Ottó nem látogatta az óráit a színművészetin.
Fotó: facebook.com
A jellegzetes orgánumú művész nem rejtette véka alá: legnagyobb félelme, hogy kétségei vannak gyermekei jövőjét illetően, a világban ugyanis csak kapzsiságot, erőszakot, széthúzást és önzést tapasztal. Kegyelmi állapotnak tekinti, hogy az elmúlt hetven esztendőben - az ő élete során - Európában béke honolt, a jövőt viszont sötétnek és zavarosnak látja. Gáti arról is beszélt, hogy élete mindig az újrakezdésről, a ciklikusságról szólt. "Ha csak annyit mondok, hogy hét éven át felvételizgetsz a színművészetire, az mindig egy újrakezdés. Újra és újra nekiveselkedsz, aztán amikor sikerül, megkapod osztályfőnöködnek az ország legnagyobb színészpedagógusát, majd ezt az embert soha többet nem látod" - utalt Gáti arra, hogy egykori osztályfőnöke, a Madách Színház igazgatója, Ádám Ottó nem látogatta az óráit a színművészetin.