Top 5 haslapító étel, ami hamar kipucolja a zsírraktárakat

Nézzük, melyek ezek finomságok!

1. Zabkása

Sokan azt hiszik, hogy ha kihagynak egy étkezést, azzal segítik a fogyást, pedig a kiéheztetett test csak még több kalóriát fog kívánni, ha majd ételhez jut. Különösen a reggelit ne „szkippeld”, inkább indítsd valami egészségessel, mégis táplálóval a napod: például zabkásával! A zab azért jó választás, mert eltelít, átmossa az emésztőrendszert, ugyanakkor alacsony glikémiás indexének és magas rosttartalmának köszönhetően segíti a hasi zsír elégetését. Alig pár perc elkészíteni: tej helyett főzd meg vízben, tegyél bele gyümölcsöket, hozzá illő fűszereket, esetleg magvakat!

2. Fekete áfonya

A fekete áfonyában lévő antocianinok hatékonyan veszik fel a harcot a rákkal, illetve a szívbetegségekkel, de maga a gyümölcs az immunrendszert is erősíti. Emellett kutatások bebizonyították, hogy az étrend, ami gazdag fekete áfonyában, szinte pillanatok alatt csökkenti a hasi zsírt. Ez a remek kis gyümölcs még akkor is kifejti jótékony hatását, ha le van fagyasztva: a benne lévő polifenolok molekuláris szinten így is, úgy is gátolják a zsírsejtek fejlődését.

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: gawler.org, athoughtforfood.net

Oldalak

Szólj hozzá Te is!