Engedd el a puffasztott rizset – Ezek az ételek több órára stoppolják az éhséget

Diétázol, esetleg szeretnél leadni pár kilót, de az állandó éhségérzettel nem tudsz mit kezdeni? Mutatunk 6 olyan ételt, amelyek bizonyítottan elveszik az étvágyadat, így nem kell azon aggódnod, hogy melyik pillanatban esel neki a hűtő tartalmának.

Felejtsd el az étvágycsökkentő étrendkiegészítőket

Úgy tartják, az a fogyókúra a legjobb, amelynek ideje alatt nem érzed magad folyton éhesnek. Persze, ez jól hangzik, de ha lényegesen kevesebbet eszik az ember, mint korábban, törvényszerű, hogy hamarabb és gyakrabban lesz újra éhes. Pedig ennek nem kell így lennie. Ezek a természetes étvágycsökkentők nem csak finomak, de segítenek is, hogy lassabban éhezz meg fogyókúra közben. Egész napra eltelítenek, feltöltenek energiával, és ha kell, megregulázzák a vércukorszintet.

Sovány húsok

Ha étvágycsökkentésről van szó, akkor igyekezz beépíteni az étrendedbe a sovány fehérjét – például sovány húsok képében. Keresd a fűvel etetett marhát, disznót és csirkét, amik magas, de egészséges proteintartalmukkal elvehetik az éhségedet. Ha a hús mellé lencsét, babot, csicseriborsót és zöld színben pompázó zöldségeket szolgálsz fel, akkor igazán fejedelmi és laktató fogást tudsz készíteni.

Friss lazac stake jól átsütve

Lazac

A lazac sokkal jobban megtelíti a gyomrot, mint bármelyik másik étel, mert tele van omega-3 zsírsavval, ami növeli a leptin nevű hormon mennyiségét a szervezetben. A leptin fontos szerepet játszik a zsíranyagcsere szabályozásában valamint az étvágy és jóllakottság hosszú távú szabályozásában. Ez a hormon felelős a koplalás elkerüléséért: amint csökken a kalória bevitele és összemennek a zsírsejtek, a leptin termelése is visszaesik.

Lapozz a többi étvágycsökkentő finomságért!

Fotó: 123rf.com

Oldalak