Munkát keresel? Egy hely, ahol öröm dolgozni

Nehéz olyan munkahelyet találni, ahol úgy érzed, megbecsülnek? Pedig van egy cég, ahová a csajok boldogan járnak dolgozni. (X)

A legvonzóbb munkaadó

A dm 2017-ben ismét átvehette a legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában. A vállalat mellett harmadik alkalommal tették le voksukat a válaszadók.

9 pont alapján értékelnek

A győztes címeket a világ legnagyobb független munkáltatói márka kutatása alapján ítélik oda. A lista alapjául szolgáló Employer Brand Research reprezentatív kutatásban a megkérdezettek kilenc szempont szerint, többek között a karrierlehetőségek, a továbbképzések, a foglalkoztatás hosszú távú biztonsága, illetve a munka és magánélet egyensúlya szerint is értékelték a cégeket.

A cég tudatosan építi munkáltatói márkáját, hisznek abban, hogy a vállalat azért is áll ellen ilyen hatékonyan a munkaerő-piac által támasztott kihívásoknak, mert kiemelt figyelmet szentel a munkatársainak. Fontos, hogy a vállalat hiteles legyen leendő és jelenlegi munkavállalói előtt. Fókuszpont, hogy a dolgozóik megtalálják az egyensúlyt a munka és a magánélet között, ezen felül pedig folyamatos képzési lehetőségeket biztosítanak számukra.

Állandó megújulás és fejlesztés jellemzi a vállalatnál a kollégák számára elérhető képzéseket, amelyek nem csupán szakmai továbbképzések, hiszen a személyiség fejlesztése is középpontban áll.

Gyakornoktól a profiig

Az „employer story-k” fontos részét képezik annak, hogy a munkavállalók bepillantást nyerjenek a vállalat életébe, mindennapjaiba.

A dm igyekszik minél több fórumon közel kerülni leendő munkavállalóihoz, figyelve a különböző generációk elérésére. A dm aktívan részt vesz az utánpótlás képzésében is, szakmai gyakorlatos programjával a kereskedelmi pályát szeretné vonzóvá tenni a fiatalok számára 2017-ben.

Szépség és egészség - egy igazán nőies munkahely

Az év számokban

A dm Európában: 59.046 dolgozó 3464 üzletben 10.259 millió Euró forgalomhoz járult hozzá. A dm 259 üzlettel zárta a gazdasági évet, boltjait folyamatos megújulás jellemzi, az idei évben 44 bolt kapott modernebb külsőt, vagy éppen nagyobb alapterületet. 6 új üzletet nyitottak 2 üzlet bezárása mellett. A jövő gazdasági évben is folytatódik a boltok modernizálása, tervezetten 11 új üzletet nyit majd a dm.

A cég üzletpolitikájának fontos pillére az egészségtudatos életmód támogatása, polcain bio élelmiszerek széles kínálata érhető el, a polcokon díjnyertes termékeket találnak a vásárlók. 2015 tavaszán érkezett meg a 25. dm márka, a dmBio, a szortimentben mára több, mint 440 egészséges termék közül lehet válogatni, a márka 2017-ben ismét elnyerte idehaza az Év terméke díjat. A márka Németországban elnyerte a Green Brand 2017/18 díjat.

A cég saját márkái a JOY Prix de Beauté – A szépség nagydíja elnevezésű rendezvényén is sikert arattak: négy díjat nyertek el a versenyen: Bio- és Natúrkozmetikum kategóriában az alverde MED gyógyvizes arckrém első helyezést ért el. Női arcápolás-széles körben terjesztett kategóriában a Balea Beauty Effect homloktapaszt második helyezéssel jutalmazta a zsűri. A dm márkák közül két alverde termék nyert el harmadik helyezést: a Dekorkozmetikumok- kéz kategóriában az alverde 2in1 BB körömápoló lakk, míg a Dekorkozmetikumok – szem kategóriában az alverde szemhéjtus, golyós applikátorral. Az alverde Beauty&Fruity micellás arclemosója első helyezett lett a Legjobb arclemosó termék kategóriában a Cosmo Beauty Awards 2017 versenyén.

De a dinamikusan fejlődő vállalat nem csak a dolgozóira figyel: velük most te is jótékonykodhatsz - részletek a következő oldalon!

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!