Napi 10 perc! Cindy Crawford kedvenc gyakorlataival simán lefogysz nyárig

7. Felülés

Feküdj hanyatt, térdeidet húzd fel, a karjaidat nyújtsd ki a földön. Ha ez megvan, ülj fel úgy, hogy a karodat kinyújtod közben, és a hátad is egyenes legyen. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek. Csináld meg tízszer.

8. Hasizom gyakorlat

Ülj le a földbe félig fekvő helyzetbe, a térdeidet húzd fel, az egyik lábadat tedd a másik térdedre. Az egyik kezedet tedd tarkóra, a másikat fektesd a padlóra. Próbáld megérinteni a könyököddel az ellentétes térdedet. Csináld meg ugyanezt a másik oldalra is. Ez számít egy ismétlésnek. Csináld meg tízszer.

9. Lábemelés

Feküdj hanyatt, karjaid, lábaid is legyenek kinyújtva. Ha ez megvan, emeld fel a nyújtott lábadat úgy, hogy a feneked is a levegőben legyen. Közelíts a fejed mögött lévő területhez. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek. Csináld meg tízszer.

Leadfotó: 123rf.com; Fotók: brightside.me

Oldalak

Szólj hozzá Te is!