Napi 10 perc! Cindy Crawford kedvenc gyakorlataival simán lefogysz nyárig

Eszköz sem kell hozzájuk, és egyáltalán nem nehezek.

Cindy Crawford ajánlásával

A '90-es években a legendás szupermodell, Cindy Crawford számtalan fitnesz kazettát adott ki, amelyeken különféle alakformáló gyakorlatokat mutatott be. A feladatokban közös volt, hogy nem kellett hozzájuk eszköz, illetve, hogy egyszerűen végre lehetett őket hajtani, ám ezzel nem csökkent, hanem nőtt hatékonyságuk. A Brightside összegyűjtötte a most 52 éves bombázó kedvenc gyakorlatait, amik neked is segíthetnek formába jönni nyárig. Végezd el őket minden egyes nap, összesen 10 percet vesznek el az életedből.

1. Széles guggolás

Állj egyenesen, széles terpeszben, kezedet tedd csípőre, hátad legyen egyenes. Ha ez megvan, guggolj le úgy, hogy a combod párhuzamos legyen a talajjal. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek. Csináld meg tízszer.

2. Kitörés

Állj egyenesen, zárt lábakkal, majd az egyik lábaddal lépj előre. Mindkét térdedet hajlítsd be. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek. Mindkét oldalra csináld meg tízszer.

3. Guggolás székre

Állj meg egyenesen, kis terpeszben, a kezeidet tedd csípőre. Ha ez megvan, guggolj le, de úgy, mintha egy székre ülnél le. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Csináld meg tízszer.

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: britghtside.me

Oldalak

Szólj hozzá Te is!