Adam&Pablo: Tényleg csak arról csinálunk videót, amiről szívből szeretnénk

A stand-up klubok világából már jól ismert Ádám&Pablo formáció sikerének titka egyszerű, de nagyszerű: igyekeznek mindig őszinték és önazonosak maradni. A többit árulják el ők maguk.

Nemrég az Index #Mi a TikTokod? tehetségkutatójának közönségdíjasai lettetek. Mit jelent számotokra ez az elismerés?

Borzasztóan örültünk neki! Kimondottan annak, hogy a közönségdíjat nyertük meg, mert ez ténylegesen az emberek döntése és szavazata volt. Az elődöntőben voltak olyan influenszerek, akiknek több százezres követőtáboruk van, ezért is éreztük hatalmas elismerésnek, hogy a mi videónk kapta a legtöbb like-ot!

A stand-up klubok világában már ismerősen mozogtok. Hogyan jött a TikTok az életetekbe?

A pandémia miatt nem tudtunk fellépni, viszont továbbra is ki akartuk élni a kreativitásunkat, ezért Pablo kitalálta, hogy kezdjünk el TikTok-ra tartalmakat gyártani. Először Ádám „elboomerkedte” de kis noszogatás után végül belement, onnantól kezdve nem volt megállás!

Ádám&Pablo

Mit gondoltok mi lehet a sikeretek oka?

Igyekszünk mindig őszinték és önazonosak maradni. Tényleg csak arról csinálunk videót, amiről szívből szeretnénk. Emellett mindig törekszünk a minőségi tartalomra. Amíg eljutunk egy videó felvételéig, azt hosszas gondolkodás és utánajárás előzi meg. Általában a megjátszott, felszínes, "wannabe" viselkedési formákat célozzuk meg, amik a való életben nagyon irritálják az embereket. Szerintünk ezért hálásak az emberek, ha nem csak a színpadon, hanem a képernyő előtt is kifigurázzuk őket.

Mit tanácsolnátok egy kezdő tartalomgyártónak?

Bátran merje önmagát adni! Ne foglalkozzon azzal, ha pár videó nem jön be - ha jól megírta, akkor úgyis eljut azokhoz az emberekhez, akik értékelni fogják. Ja, és az első két másodperc legyen jó!

A decemberi időszak és szilveszter az előadóművészek számára igen sűrű időszak. Mivel készültök az év végi hajtásra?

Nekünk is lesznek élő fellépéseink, ezekre folyamatosan írjuk az új anyagokat, és persze kísérletezünk is: meddig lehet elmenni, mi tetszik, mi fér még bele a közönségnek. Illetve a megszokott videókon túl aktuális anyagokkal is készülünk (pl: ünnepek, ajándékok, rondapulcsik).

A TikTok-csatornátoknak köszönhetően már volt lehetőségetek külföldre is utazni. Erről tudtok mesélni?

Persze! Ősz óta mi is bekerültünk a NuHeadz Talent Managementhez, akik tartalomgyártókat segítenek összekötni a hirdetői piaccal. Rajtuk keresztül érkezett az egyik legmenőbb felkérésünk, hogy készítsünk videókat a vadonatúj HONOR 50 okostelefonhoz (a csatornánkról jól ismert sznob karakterrel). Még Prágába is volt lehetőségünk kiutazni a HONOR jóvoltából, ahol a Moldván hajókázva egy divatbemutató keretében vehettük át a telefont. Nagyon klassz élmény volt egy ilyen menő nemzetközi rendezvényen részt venni.

Ez technikai befektetésnek sem volt utolsó, mert olyan profi a telefon kamerája, hogy azóta ezzel csináljuk a videókat is – remek videószerkesztési funkciók vannak benne, aminek köszönhetően a TikTok-tartalomgyártóknak különösen hasznos ez a készülék, mert sok dolgot a telefonon is meg lehet szerkeszteni vele és nem kell a gépre átmásolni a felvett anyagot, ott megvágni, aztán kiementeni és újra visszaküldeni a telefonra. Rengeteg időt lehet vele spórolni! Videófelvétel közben egyszerre használhatjuk az előlapi és hátlapi kamerát is, így több szemszögből is megmutathatjuk az eseményeket.

Milyen tervekkel vágtok bele a jövő évbe?

Szerencsére vannak megkereséseink több kreatív oldalról is, de ez egyelőre legyen meglepetés. Most már nagyon reméljük, hogy minél hamarabb elül a covid, így jövőre új lendülettel folytathatjuk az élő fellépéseinket. 2022-ben minél több helyre elszeretnénk jutni belföldön és külföldön is! De érzékeljük, hogy a TikTok-videók is tetszenek az embereknek, ezért jövőre szeretnénk nagyobb hangsúlyt fektetni új karakterek és formátumok kidolgozására, reméljük, ezek színezik be a jövő évünket!

Fotók: Kriston Marcell / NuHeadz Talent Management

Oldalak