5 villámgyakorlat, amitől napokon belül feszesebb lehet a dekoltázsod

Nincs szükség drága szépészeti beavatkozásokra, próbáld ki ezeket a gyakorlatokat a látványos és gyors eredmény érdekében.

Nem álom többé a feszes dekoltázs

Ha úgy érzed, hogy a dekoltázsod már nem olyan feszes, mint régebben, vagy esetleg egy nagyobb fogyás miatt megereszkedtek a melleid, akkor itt az ideje a "kebel fiatalító" gyakorlatoknak. Nem kell drága szépészeti beavatkozásokra, kozmetikai kezelésekre, vagy éppen konditermi bérletekre költened, hiszen most összeállítottunk 5 egyszerű gyakorlatból álló feladatsort, amit ha napi szinten ismételsz, akkor hamarosan látványos eredménnyel büszkélkedhetsz. Felkészültél? Akkor lapozd fel galériánkat az edzéstervért!

Szorítsd ökölbe a kezed, majd emeld az álladhoz. Nyomd felfelé 5 másodpercig, majd lazítsd el 5 másodpercig. Ismételd meg ezt a gyakorlatot 2-3 alkalommal.
Kattints a további képekért!

Ha a fogadalmaid listáján szerepel a fogyás, akkor ezt a módszert mindenképp ki kell próbálnod idén!

Leadfotó: 123RF.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!