Promó helyett pornó! Szexoldalakon hirdet az egyik legnagyobb divatmárka
Furcsa fórumokon buzdít vetkőztetés helyett öltözésre a Diesel. Az olasz divatmárka összeállt a legnagyobb társkereső applikációkkal és szexoldalakkal legújabb reklámkampányához.
A Diesel vagány, lezser stílusa nem csak a kollekcióikban jelenik meg: tavaly óta már reklámkampányaik is arról szólnak, nem rejtik véka alá a véleményüket. 2015-ös hirdetéseikben a hagyományos divatreklámokat figurázták ki olyan szlogennekkel, mint "most megmondjuk, mit viselj" vagy "most forgalmat generálunk a diesel.com-ra".
A különös őszinteség nem véletlen. A márka művészeti vezetőjének, Nicola Formichettinek elege lett abból, amikor mindenki ugyanazt gondolja, mégsem meri senki kimondani.
Idei kampányukhhoz már ebben a szellemben forgattak videót, amelyben Diesel-emojik, szefis pózolás és randiapplikációs utalások is szerepelnek.
Sőt, Formichetti ennél is továbbmegy: nemcsak megmutatni akarja a mai digitális világot, hanem be is száll a küzdőtérre. A hagyományos óriásplakátokon és magazinmegjelenéseken túl a Tinder társkeresőn, a Grindr applikáción is hirdetnek majd, legmerészebb vállalkozásuk mégis az, hogy a legnagyobb pornóoldalakon is helyeznek el reklámokat.
Ha tetszett a cikk, lájkold vagy oszd meg másokkal is!
Nemcsak a divatmárkák szeretik feszegetni a határokat, hanem a sztárok is: Beyoncé és Sarka Kata is megmutatta bájait!