Jön Magyarország legkülönlegesebb webshopja
Online térbe költöznek a magyar divat- és designtermékek – elindult a Budapest Select Concept Store.
Alkalmazkodni a helyzethez
December 1-től várja a hazai divat- és designtermékek iránt érdeklődő vásárlókat a Magyar Divat & Divat Ügynökség Budapest Select Concept Store nevezetű webshopja. A platform elindításával az Ügynökség a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva, illetve a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva nyújt online értékesítési lehetőséget a magyar márkáknak. Az egyedi termékeknek és a széles kínálatnak köszönhetően mindenki megtalálhatja a számára megfelelő darabot, amely megvásárlásával támogatni tudja a hazai tervezőket.
A világjárvány által előidézett gazdasági helyzetben a megváltozott fogyasztói szokásokhoz való alkalmazkodás jelenti a versenyképesség kulcsát. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) az e-kereskedelem tovább erősödő térnyerésére reagálva létrehozta a Budapest Select Concept Store webshopot, hogy platformot biztosítson a hazai márkák termékeinek és ezáltal értékesítési lehetőséghez juttassa őket olyan időszakban, amikor a személyes eladások erőteljesen visszaszorultak. A hazai divat- és designipar integratív koordinációs szervezeteként az MDDÜ kötelességének érzi, hogy nehéz időkben is támogatást nyújtson az iparági szereplőknek, így a megváltozott gazdasági helyzetben tett lépései között fontos szerepet játszik a hazai divat-és designvállalatok értékesítési folyamatainak elősegítése. A platform célja, hogy a nyílt pályázat során, a szakmai zsűri által kiválasztott divat-és designmárkák széleskörű online láthatóságot kapjanak. A webshop segítségével elérhetik a vásárlóerőt jelentő célcsoportot, azaz a termékeik iránt érdeklődő fogyasztókat, ezáltal növelhetik a vállalkozásuk bevételét.