Fashion&Beauty

Ez a márka szerepel a legtöbbször a Szex és New York-ban!

Aki nézte a Szex és New York című sorozatot, annak nem kell elmagyarázni, hogy mit is takar a Vogue-Cosmo-Manolo Blahnik szenthármassága. Nemrég azonban kiderült, hogy mi valójában Carrie Bradshaw kedvenc márkája!

Hirdetésnek sem rossz

Egy francia művész, Pierre Buttin végignézte az össze SATC részt és összegyűjtötte az epizódokban szereplő márkaneveket, hogy megtudja, melyik márka profitált legjobban a világhírű történetből. Nem meglepő módon a Vogue magazin neve hangzik el legtöbbször a 6 évad alatt, összesen 36 alkalommal ejti ki valamelyik szereplő.

Nem is a Cosmo-koktél a kedvenc

Meglepő módon a Martini 34, a Yankees 26, a Knicks 25, a New York Times 24, a Post-it 14 alkalommal tűnik fel. A divatmárkák közül a Manolo Blahnik a listavezető 16 említéssel, a Dolce & Gabbana 15, a Prada 14, a Chanel 13, a Gucci pedig 12 minireklámot kapott.

Kattints a következő oldalra a vicces videómontázsra, mely a Szex és New York márkaneveit gyűjti egy csokorba!

Fotó: pinterest.com

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
A gyógyvizek összetevőinél gyakran említjük a ként, a jódot és a brómot is, azonban létezik egy ritkábban emlegetett, ám annál hatékonyabb összetevő, amely nagyon fontos szerepet játszik a szépségünk...
Lifestyle
A tini-romantika még mindig képes tarolni. Ismét megmutatjuk, hogy mely filmekre kaptak rá a nézők a magyarországi Netflixen!
Sztárok
Zac Efron, hírnevének megszerzése óta rengeteget utazik, mikor munkaügyben, mikor egyszerűen kikapcsolódás céljából. Ennek ellenére sok éven át megőrizte kaliforniai gyökereit, így mindenkit...