Fashion&Beauty

Diane von Fürstenberg divatnagykövetet keres

Nyolc elhivatott fiatal hölgy, féktelen rivalizálás, egyetlen álom! Az E! új, saját gyártású sorozata elkalauzolja a nézőket egy kihagyhatatlan utazásra a divat világába, ahol a DVF Global Brand nagykövet-pozíciójáért folyik a harc, és nem más osztja a divatleckéket, mint a márka alapítója, Diane von Fürstenberg!

Diane von Fürstenbergről

Diane von Fürstenberg és divatmárkája a kezdetek óta a függetlenség, a báj és a bátorság szimbóluma. A neves divattervező most egy izgalmas kihívásba vág bele, hogy megtalálja saját márkájának nagykövetét a nyolc, ambiciózus, fiatal jelölt közül. A céget 1972-ben alapította a névadó designer. A wrapdresseiről híres márka már a ready-to-wear ruhadarabok teljes kollekciójává nőtte ki magát, táskákat, cipőket, sálakat és ékszereket is piacra dob.

2012-ben a Forbes magazin alapítója és társelnöke a divatvilág legbefolyásosabb nőjének nevezte Fürstenberget, aki könyvet is ír, ő a szerzője a hamarosan megjelenő memoárnak, amelynek a címe: A nő, aki szerettem volna lenni. A főhadiszállás New Yorkban van, de a DVF 55 országban 1500 helyen árulja kollekcióját, ebből 97 saját birtokában van, és ő üzemelteti a vállalatot Észak- és Dél-Amerikában, Európában, a Közép-Keleten és Ázsiában.

„Nagyon izgulok, hogy ilyen formátumban dolgozhatok együtt az E!-vel, a műsorban fiatal hölgyeket készítünk fel az életre” – mondta Diane von Fürstenberg.

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Egy gimnazista úgy érezte, hogy volt egy idős férfi, aki mindenbe bele akart kötni. Később neki a súlyát is elkezdte erősen kritizálni.
Sztárok
Gáspár Győző már tudja jól, hogy mi lesz a titka annak, ha visszakerül a képernyőre. A végén persze még az is lehet, hogy igaza lesz.
Lifestyle
Igyekszünk tudatosan vásárolni, és sokan fordulnak már az olcsóbb, saját márkás termékek felé a szupermarketekben. Viszont tudod, hogy valójában mit teszel ilyenkor a kosaradba?