A ruhadivat után, most már a lakberendezési piacra is megpróbál betörni a Tesco. Az F&F divatmárka elég nagy sikernek örvend, valószínűleg ennek köszönhető, hogy a Tesco most megpróbálja ledönteni az IKEA és a KIKA teljhatalmát a lakberendezési tárgyak világában.
Az angol hipermarketlánc új termékvonallal jelenik meg a magyar piacon, F&F Home néven. Pár éve, a Tesco óriási sikerrel öltözteti országunk lakosait, melynek köszönhetően, elérkezettnek érzi az időt, hogy az F&F Home fantázianév alatt mindenféle otthonszépítő kellékeket hozzon forgalomba.
Az árukínálat elsősorban lakberendezési kiegészítőket foglal magába, így a bútorok nem szerepelnek a palettán. Ugyanakkor a különböző ágyneműk, párnák, képkeretek, étkészletek, lámpák és fürdőszobai tartozékok jelentős választéka található meg az árukészletben.
Különböző kutatások azt mutatják, hogy a szórakozás és utazás után a lakással kapcsolatos vásárlások vannak az európaiak kiadásainak élen. Ezek tudatában nagy a valószínűsége, hogy óriási lehetőségek rejlenek a lakberendezési piacban. A kutatásban vizsgált országok szinte mindegyikében második helyen állnak a lakással kapcsolatos kiadások.
Annak azonban elég kicsi a valószínűsége, hogy a Tesco rövid időn belül lelökné az IKEA-t vagy a KIKA-t a lakberendezési áruházak trónjáról. Bár kétségtelen, hogy a hipermarketlánc áruházai szerte Magyarországon megtalálhatóak, így a vásárlók széles körét érhetik el az új termékvonallal, azonban a jól bejáratott lakberendezési hálózatokkal aligha tudják felvenni a versenyt. A nagy lakberendezési láncok árukészlete ugyanis jóval sokrétűbb, s kínálatukban ugyanúgy megtalálhatóak a megfizethető lakásszépítő kellékek, mint az F&F bővített termékpalettáján.