Az 5 leghumorosabb Sziget reklám

A héten zajló 20. Sziget Fesztivál reklámjai híresek humorukról. Most összeszedtük az elmúlt évek legmókásabb videóit!

2002 és a kistehén
A fán himbálódzó állat a 2002-es Szigetnek volt az arca. A legnagyobb sikernek örvendő reklám ez a produkció volt. Számtalan termék került a piacokra a fa tetején ülő mesefiguráról.

2008 és a "ki a király?" srác
2008-ban a Szigetet reklámozó fiúnak nem volt nehéz dolga a reklámban elhangzó szöveg memorizálásával, mivel egymás után csakis egy kérdést tett fel a nézőknek: "Ki a király?". Azért ne becsüljük alá a srácot és a reklámszakembereket sem, hiszen lehet, hogy épp emiatt lett olyan mókás a reklámfilm, hogy a Szigetre vágyók és nem vágyók között egyaránt népszerűvé vált.

2009 és a fiatalember, akinek elmentek otthonról
2009-ben a Sziget szlogenjeként elhíresült „Elmentek otthonról vagy elmentek otthonról?” rendkívül jól illik arra a férfira, aki a reklámban szerepel, hiszen tökéletesen előadja, hogy neki elmentek otthonról. A reklámfilm nem csak humoros, hanem ironikus is egyben, hiszen a Szigetet a vicces figura a „nem tetszetős” és a „zenés, táncos napközi” jelzőkkel illeti.

Oldalak

Lifestyle
Az Oroszlán szerelmi élete meglepő fordulatot vehet. Napi horoszkóp!
Egészség
Rengeteg nőt érint ez a betegség Magyarországon, és tilos félvállról venni. A tünetek bizony egy bizonyos ráktípus előjelei is lehetnek.