6 dolog, amit semmiképp ne fogyassz lefekvés előtt

A megfelelő minőségű alvás eléréséhez nem elég egyszerűen a vacsora után álomra hajtani a fejünket és várni, hogy reggel frissen és fitten keljünk. Legtöbbször reggelente értetlenül állunk az előtt, hogy miért aludtunk rosszul. Az egyik leggyakoribb ok a nem megfelelő vacsora elfogyasztása és az ebből következő éjszakai gyomorégés. Íme 6 dolog, aminek ha kerülöd a fogyasztását, javulhat az alvásod minősége.

Szénsavas üdítő

A színes és cukros szénsavas üdítőknél nehezebben találnánk rosszabb dolgot, amit fogyaszthatsz lefekvés előtt. A gyomorban lévő nyugalmat erőteljesen felkavarja az üdítők savtartalma és a bent lévő nyomást is fokozza, ami nem vezethet jó éjszakához.

Citrom- és narancsfélék

A napot nem szerencsés citrusfélékkel zárni, hiszen a bennük lévő savtartalom a legtöbb embernél egyenes út az éjszakai gyomorégéshez. A torkunkban felbugyogó vagy feltörő égető érzés sokkal könnyebben alakul ki a fekvő helyzet miatt. A gravitáció ebben az esetben nem a barátunk. Persze, akad olyan, akinek bírja a szervezete, de nem ez az általános.

Fotók: thetimes.co.uk, paulwhartonstyle.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!