Ősidők óta az egyik legjobb antioxidánst, mégis iszonyú ritkán fogyasztjuk

Minden nap ennünk kellene ebből az olcsón elkészíthető finomságból.

Te szoktál ilyet enni?

Amikor kevés a friss zöldség és gyümölcs, akkor bizony nehéz megfelelő mennyiségű vitamint és antioxidánst juttatnunk a szervezetünkbe, amely elegendő ahhoz, hogy bevédjük immunrendszerünket az ártalmas kórokozóktól. Kevesen tudnak róla, de remek alternatíva lehet az ősidők óta alkalmazottt 'csíra-kúra', amit frissen is fogyaszthatunk egyenesen a csíráztatóból. Elmondjuk, hogy miért érdemes ezekkel feldobni a szendvicseidet és a főfogásaidat. Lapozd fel galériánkat!

A csíráknak nagyon magas az antioxidáns-, eznzim-, illetve vitamin- és rosttartalma, így mindenképp érdemes beiktatnunk a napi menübe. Számtalan formában fogyaszthatjuk, hiszen ízletes lehet szendvicsfeltétként, turmixban, húsételekhez, de akár köretként is jól funkcionál.
Kattints a további képekért!

Biztosan veled is előfordult már, ám azzal tisztában vagy, hogy milyen károkat okozol vele? Íme!

Leadfotó: 123RF.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!